AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Hei for 2 år siden så var samboer borte og , da var jeg hos en nabo og drakk så kyssa denne naboen meg , jeg har enda dårlig samvittighet over at jeg lot meg Bli kyssa , jeg kom til meg selv og gikk derfra . Dagen etter spurte jeg naboen om det skjedde noe og han sa han et kyss bare , jeg var usikker . Han ville jeg skulle legge meg i senga med han sa selvfølgelig at de kan jeg ikke gjøre pga jeg har samboer .. men sliter sånn med dårlig samvittighet de var ikke jeg som la opp til kysset btw . Hva ville dere gjort alt jeg klarte si til samboer var at denne fyren hadde prøvd og kysse meg , og at jeg gikk ut av rommet . Nesten sannheten men ikke helt . Jeg har så dårlig samvittighet det er helt sykt . Det kan vel skje den beste det blir for dumt og komme i ettertid og si at han kyssa meg nå føler jeg . Det kommer aldri til og skje igjen jeg kommer ikke til og drikke rundt sånne folk mer . Anonymkode: f016d...ad5
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer aldri til og skje igjen jeg kommer ikke til og drikke rundt sånne folk mer . Ta det som en lærepenge og ikke si noe. Synes ikke synd på deg, men om du har lært, så greit nok å ikke si noe. Og skulle du si noe, så ikke legg skylda på naboen, det var du som gikk over og drakk sammen med en du lot kysse deg.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Dævendøtte skrev (1 minutt siden): Ta det som en lærepenge og ikke si noe. Synes ikke synd på deg, men om du har lært, så greit nok å ikke si noe. Og skulle du si noe, så ikke legg skylda på naboen, det var du som gikk over og drakk sammen med en du lot kysse deg. Det var ikke min feil at han kyssa meg da men skjønner poenget ditt . Jeg la ikke opp til noenting ... Anonymkode: f016d...ad5
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var ikke min feil at han kyssa meg da men skjønner poenget ditt . Jeg la ikke opp til noenting ... Anonymkode: f016d...ad5 Du lot deg bli kyssa, skriver du. Selv klarer jeg fin å la være å bli kysset av andre. Null problem for meg.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 Hvis du snakker sånn som du skriver så kommer uansett ikke samboer til å skjønne noe som helst. Du er trygg. Anonymkode: 0f9e9...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 Du tabbet det ut. Det skjer innimellom med enkelte. Å dele det med samboer nå handler utelukkende om din dårlige samvittighet, og er derfor noe du absolutt ikke skal gjøre. Om det var såpass alvorlig at han måtte ta stilling til brudd eller ikke er det selvfølgelig noe som skal deles. Men en mindre tabbe som kun bidrar til å såre, det får man bære alene. Anonymkode: 70c89...3d6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #8 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det kan vel skje den beste Vel, dette skjer faktisk ikke med oss som ikke er hos naboen og drikker. Men sier man det høyt, kommer vel KG-folket til å skrike victim blaming 🙄 Anonymkode: 6336c...e63
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #9 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vel, dette skjer faktisk ikke med oss som ikke er hos naboen og drikker. Men sier man det høyt, kommer vel KG-folket til å skrike victim blaming 🙄 Anonymkode: 6336c...e63 Så har du oss som har selvkontroll nok til å både drikke, og være alene med det motsatte kjønn. Men typisk KG å mene at man har satt seg selv i situasjonen. Anonymkode: 70c89...3d6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #10 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var ikke min feil at han kyssa meg da men skjønner poenget ditt . Jeg la ikke opp til noenting ... Anonymkode: f016d...ad5 Det var jo det. Gjonnom flere år med mannen min har jeg opplevd å nesten bli kyssa av andre menn på fest. Jeg står jo ikke der og tar i mot kysset. Jeg trekker meg vekk (alle skjønner jo da at jeg ikke vil) Jeg tar hånden min forran min egen munn, dette gjøres når mannen er litt brå. Jeg snur kinnet til, dette gjøres når han er veldig rask eventuelt tar tak rundt meg. Anonymkode: 9001a...78c 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #11 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så har du oss som har selvkontroll nok til å både drikke, og være alene med det motsatte kjønn. Men typisk KG å mene at man har satt seg selv i situasjonen. Anonymkode: 70c89...3d6 Nei, "selvkontroll" er jo en evfemisme for "mindre attraktiv", og det kan man jo ofte ikke noe for. Anonymkode: 6336c...e63
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #12 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, "selvkontroll" er jo en evfemisme for "mindre attraktiv", og det kan man jo ofte ikke noe for. Anonymkode: 6336c...e63 *eufemisme. Og er man attraktiv trenger man mer selvkontroll. Eller hva? Anonymkode: 70c89...3d6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #13 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): *eufemisme. Og er man attraktiv trenger man mer selvkontroll. Eller hva? Anonymkode: 70c89...3d6 Nei, da trenger man mer vett. Forøvrig, har man selvkontroll, takler man gjerne at eufemisme og evfemisme går for det samme, uten å tilte. Anonymkode: 6336c...e63
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #14 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, da trenger man mer vett. Forøvrig, har man selvkontroll, takler man gjerne at eufemisme og evfemisme går for det samme, uten å tilte. Anonymkode: 6336c...e63 Tilte? Ok 😂 Ha en fin fredag videre Anonymkode: 70c89...3d6
Matas Skrevet 22. januar 2022 #15 Skrevet 22. januar 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg