Gå til innhold

Giftering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min mann har forresten ikke vent seg til det ennå, han får træler stakkar..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme ring, har hatt den i 4 år og det tok et par måneder før jeg vente meg helt til den. Nå merker jeg den ikke.. (Jeg får den heller ikke av, men det er en annen sak ;) )

Skrevet

Vi har vore ring-forlova i halvanna år, men eg har framleis ikkje vent meg til ringen. Har aldri brukt ring før i mitt liv, så tilvenninga kjem nok til å ta tid..

Skrevet
Vi har vore ring-forlova i halvanna år, men eg har framleis ikkje vent meg til ringen. Har aldri brukt ring før i mitt liv, så tilvenninga kjem nok til å ta tid..

Oi! Da ville jeg vurder å finne enn ennå mer behagelig ring til dere skal gifte dere..

Skrevet
Oi! Da ville jeg vurder å finne enn ennå mer behagelig ring til dere skal gifte dere..

Den skal nok vere behagelig, den har bua innside og alt.. Mannen merkar den ikkje.. Men eg driv å snurrar på den heile tida. Den er ikkje "ekkel" å ha på, men eg merkar at den er der, fordi eg ikkje er vant til å bruke ring eller andre smykker... Det går seg nok til! :)

Skrevet
Det går seg nok til! :)

Det gjør forhåpentligvis det..

Jeg har heller aldri gått med smykker og de få forsøkene jeg har hatt på å gå med ring før har gått i vasken etter få timer fordi det var så ekkelt..

Men gifteringen (som er "comfortfit" og ellers helt enkel) var "en del av meg" etter kun få uker..

Nå merker jeg den bare når fingeren svulmer opp (f.eks når jeg trener)

Skrevet

Den skal vere "comfortfit" den ringen min også, er i alle fall det mest komfortable ein får tak i av ringar. Hehe... Får satse på at eg venner meg til den etterkvart, det er jo ikkje sånn at den er ubehagelig heller akkurat, men eg legg merke til den, liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...