Gjest Xavia Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg giftet meg for snart en ukes siden. Har fått verdens vakreste ring! Men; Jeg er enda ikke vant med å gå med den! Hvor lang tid brukte dere på å venne dere til den? Eller føltes det naturlig med en gang. (Uææææ!!! Ikke si at jeg er unormal som fortsatt merker ringen godt hele tiden! )
Gjest Leya Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Enda ikke, og jeg giftet meg for et år siden. Men våre er ganske brede og veldig tunge. De er håndlaget og jeg vet ikke helt. Den er bare for tung for fingeren..
Gjest Xavia Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Åååå, godt det ikke bare er meg. Våre ringer er også brede, og i hvert fall ikke flate. Den føles ganske tung ja. Vi har disse ringene.
Gjest Leya Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) http://www.smykkesenteret.no/ Dette er våre ringer. (faktisk akkurat disse som ligger på forsiden!) Ringene deres var kjempefine foresten!! Endret 20. oktober 2005 av Iowa
Gjest Xavia Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 SJa, de ringene var brede! Skjønner at det tar tid å bli vant med dem. Har dere forbokstavene deres på ringen?
Gjest Leya Skrevet 20. oktober 2005 #6 Skrevet 20. oktober 2005 Ja, det er våre forbokstaver på ringene du så
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #7 Skrevet 20. oktober 2005 Xavia: Vi har like ringer som dere. Har vært gift i et par mnd. nå og det føles bra Tok litt lengere tid å bli vant til dem ettersom de jo ikke er helt flate, men tror faktisk det tok lengst tid for mannen å bli vant til den.
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #8 Skrevet 20. oktober 2005 Riktignok ikke gift, men bruker en del ringer Hendene mine takler ikke tykke (runde) ringer, blir aldri vant til det uansett hvor lenge jeg prøver. Bredden på ringen har ikke noe å si for meg. Den dagen jeg skal velge ut gifteringer skal jeg ha en flat ring.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #9 Skrevet 20. oktober 2005 Tok en måneds tid.. Men så har vi "comfortfit" enkle ringer i 3,5 mm bredde. Veldig enkle å venne seg til. Behagelighet var pri 1 for oss!
Gjest Gjest_minnimy_* Skrevet 20. oktober 2005 #10 Skrevet 20. oktober 2005 jeg har gått med min i ca 1 år de var ikke så store,jeg sitter å ser på hånden min like ofte nå som i fjor hvor heldig jeg er....og når jeg av og til må ta den av er det kjempe ekkelt.noe som mangler,ringene til iowa var kjempe fine.
Jayli Skrevet 20. oktober 2005 #11 Skrevet 20. oktober 2005 Tok litt tid å venne seg til ringen, de er jo tunge og brede vår også. Men nå legger jeg ikke merke til de er blitt en naturlig del av meg
Dragona Skrevet 20. oktober 2005 #12 Skrevet 20. oktober 2005 har fortsatt bare forlovelsesringen min.. Vi har snorre serien.. lette og gode å ha på fingeren.. skal ha samme serien når vi skal ha gifteringene.. nemmlig den jeg har på fingeren nå.. bare endre dato Men lykke til videre..
Gjest Xavia Skrevet 20. oktober 2005 #13 Skrevet 20. oktober 2005 Riktignok ikke gift, men bruker en del ringer Hendene mine takler ikke tykke (runde) ringer, blir aldri vant til det uansett hvor lenge jeg prøver. Bredden på ringen har ikke noe å si for meg. Den dagen jeg skal velge ut gifteringer skal jeg ha en flat ring. ← Hmmm...Dette var jo oppløftende lesning! Vi skal nok bli vant til ringene vi. Regner med at det bare må ta litt tid, og det er helt OK, for vi elsker ringene! (Og hverandre !! )
Arkana Skrevet 20. oktober 2005 #14 Skrevet 20. oktober 2005 Vi har samme ringer som dere, bare i gult gull, og min satt i allefall som støpt på fingeren fra første dag. Men derimot kommer jeg aldri over hvor pen jeg synes den er, selv fire år etter beundrer jeg den flere ganger i uken. Akkurat min stil.
Gjest Xavia Skrevet 20. oktober 2005 #15 Skrevet 20. oktober 2005 Vi har samme ringer som dere, bare i gult gull, og min satt i allefall som støpt på fingeren fra første dag. Men derimot kommer jeg aldri over hvor pen jeg synes den er, selv fire år etter beundrer jeg den flere ganger i uken. Akkurat min stil. ← Enig, jeg synes også den er så vakker! Har fått masse komplimenter for den allerede!
blingbling Skrevet 20. oktober 2005 #16 Skrevet 20. oktober 2005 jeg syntes også det er uvant selv om je har hatt ringen på siden 1 okt og våres ringer er ikke tunge eller brede...
Lia Skrevet 21. oktober 2005 #17 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg husker godt det var uvant i starten, selv om jeg jo hadde brukt forlovelsesring en stund. Husker mannen og jeg var i spa dagen etter bryllupet vårt, og vi var så redde for å miste ringene i bassenget. Og det samme da vi var på bryllupsreise i Egypt - jeg var livredd for at ringen skulle falle av mens jeg snorklet. :grine2: Men man blir vant til det etterhvert. Jeg tar fortsatt min av om nettene, jeg da. For jeg er plaget med litt eksem.
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2005 #18 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Jeg fikk forlovelsesring først, som jeg hadde på samme finger som jeg nå har gifteringen. Forlovelsesringen min er mye smalere enn gifteringen, så det tok meg litt tid å venne meg til den brede istedet for den smale. Men i lykkerus kan man venne seg til nær sagt hva som helst..... Dette er våre ringer Endret 22. oktober 2005 av Evelina
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #19 Skrevet 22. oktober 2005 jeg syntes det ikke var noe uvant med gifteringen.. Men så er jeg vant med og ha ringer på meg .. Men for mann min var det litt uvant siden han aldrig har hatt noen ringer på seg..
Arwen Skrevet 22. oktober 2005 #20 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg vet ikke når jeg vente meg til det, men vet det tok tid. Nå - etter 7 mnd tenker jeg hvertfall ikke på den mer. Har ganske bred ring jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå