Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i to år, og jeg lurer på om forelskelsen holder på å gå over til kjærlighet?

Det jeg opplever nå er noe nytt i følelsene mine for ham. Jeg føler på en enorm tilfredstillelse i "hjertet" av å bare være nær ham, ta på ham, ligge eller sitte tett inntil ham. Tilfredstillelsen minner på mange måter om den samme tilfredstillelsen jeg kjenner etter orgasme, bare at følelsen ikke har sammenheng med noe seksuelt.

Noen ganger kjennes det ut som om kroppen (hjertet?) er desperat etter den nærheten, og jeg åler meg nærmere, holder ham tettere, snuser ham inn så mye jeg kan, har små skjelvinger og det bygger seg opp til et slags "klimaks". Mens andre ganger går det etslags sukk gjennom kroppen min, og jeg fylles av denne gode følelsen. Er det noen som kjenner dette igjen? 

Jeg har fundert på om dette har med alder og erfaring å gjøre, at forelskelse bare oppleves litt/veldig annerledes som 40+ enn når man er ung? 

K40

Anonymkode: 63e6e...299

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin beskrivelse :) Kjærlig tilfredshet, rett og slett. Sånn har jeg det tidvis med mannen min, har også kjent det overfor hunden min og for barnet mitt. Som du skriver er det ingenting seksuelt ved det.

Anonymkode: fe415...254

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...