Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Hei Nå begynner det å bli mørkt og surt igjen, er ikke lenge igjen til vinter. Men hvordan står det til med vitamintilskuddet? Gir dere ungene tran, Biovit, Sanasol etc? Og tar dere selv tilskudd? Vi prøver oss nå med tran med sitronsmak for hele familien. Det går jo ned på et vis, men ikke for mitt bare liv kan jeg få meg til å like hverken smak eller konsistens.......
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Tran prøvde vi for noen år siden, men det ble Sanasol i stedet. Avkommet får også EskimoKids 3 og noen nye vitamintabletter som ser ut og smaker som gelebamser. Leste i VG i dag om et annet fiskeoljeprodukt, nemlig Eye Q, tenkte jeg skulle prøve også dette. Jeg selv tar Møllers tran, Ginseng og Kalsium.
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Kalsium tar jeg også, glemte den her. Bruker slike brusetabletter, smaker jo godt også!
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 Kosttilskudd prøver jeg å ta året rundt. Maten er ikke hva den engang var. Tar to multivitaminer og to antioksidanter per dag, og Udo's Choice i tillegg. Er ikke helt flink hele tiden, men sånn nogenlunde. Ungene er også flinke med kosttilskudd, både gutta som trener mye, og Liten som spiser for lite.
Pimbila Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 Barna får Biovit Jeg tar bare jern og c-vit pga jernmangel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå