AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Hei, jeg er førstegangs og merker at jeg plutselig ble litt urolig. I starten av svangerskapet hadde jeg mensmurringer i noen uker. Disse varte ca frem til uke 5. I uke 4 hadde jeg en blødning etter samleie. Friskt rødt blod. Blødde ikke noe etter det og hadde ikke spesielt vondt. Nå er jeg snart i uke 6. Merker kun litt ømme bryster til og fra, og at jeg er tidligere trøtt. Burde jeg sjekke dette eller det jeg opplever vanlig? Anonymkode: 4dca4...c02
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Jeg ville tatt en tidlig ultralyd. Jeg hadde en blødning med friskt blod i uke 5. På time noen dager senere fikk jeg bekreftet at alt var ok. Er i uke 11 og symptomer kommer og går.. Anonymkode: d790f...601 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Det er det jeg planlegger å gjøre. Er litt usikker på hvor langt jeg er kommet. Kan man se om det er født før uke 6? Anonymkode: 4dca4...c02
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Mente selvfølgelig dødt. Anonymkode: 4dca4...c02
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 Ville ventet med UL til du er 7+ uker egentlig. Før den tid kan det være vanskelig å se noe, så slipper du å bli redd/skuffet hvis det er vanskelig å se noe før det. Anonymkode: 5c39d...63a 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 Det du opplever er veldig vanlig, både at symptomer varierer dag til dag, og at man lett blør litt etter samleie (pga at slimhinnene er skjørere i graviditeten). Ville ikke reist på ultralyd nå, sannsynligvis er det for tidlig til å se noe sikkert, og du blir bare gående med mer usikkerhet. (Og selv om alt skulle se bra ut nå er det heller ingen garanti for at det går bra.) Ville heller logget ut fra forum, og fokusert på at per nå er du gravid, det er større sannsynlighet for at det går bra enn ikke, og det blir ikke mindre vondt om du skulle gå gjennom en spontanabort av at du tar sorgene på forskudd. ❤ Men ingenting av det du beskriver høres ut som om det er noe galt. Anonymkode: d0f65...281 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå