AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Noen som har prøvd begge appene og kan si litt om forskjellene mellom disse? Jeg bruker nå Lifesum, men jeg registrerer ikke annet enn vekt en gang i uka. Orker ikke å veie og måle alt jeg spiser, og legge inn hver eneste matvare i appen. (Har gratisversjonen.) Er det mulig i Vektklubb-appen å klikke inn et måltid man har lagret slik at man slipper å veie og måle hver gang? Andre fordeler/ulemper med disse appene? Anonymkode: 852fb...0a8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Generelt mest fornøyd med Lifesum. Har premiumversjonen, og brukte tidligere vektklubb. Eneste minuset i Lifesum, som er bedre på vektklubb er at når du legger inn en oppskrift så kan du legge inn hvor mange gram du spiser, i vektklubb. I Lifesum må du legge inn antall porsjoner når du lager oppskriften, og du får dermed ikke veid hver porsjon. Hvis du kun bruker app for å logge vekt, ville jeg heller brukt MY weight. Der legger du inn vekt, høyde, evt vektmål osv. Der ser du fremgangen din veldig bra. Bruker den selv.. Anonymkode: 6ef41...71b 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Generelt mest fornøyd med Lifesum. Har premiumversjonen, og brukte tidligere vektklubb. Eneste minuset i Lifesum, som er bedre på vektklubb er at når du legger inn en oppskrift så kan du legge inn hvor mange gram du spiser, i vektklubb. I Lifesum må du legge inn antall porsjoner når du lager oppskriften, og du får dermed ikke veid hver porsjon. Hvis du kun bruker app for å logge vekt, ville jeg heller brukt MY weight. Der legger du inn vekt, høyde, evt vektmål osv. Der ser du fremgangen din veldig bra. Bruker den selv.. Anonymkode: 6ef41...71b Må man altså legge inn oppskrifter i Vektklubb selv også? Jeg forsto det slik at det lå oppskrifter inne i appen. TS Anonymkode: 852fb...0a8
pingeling Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Jeg har begge deler, men bruker Lifesum fordi jeg er vant med å bruke den. Og syns den fungerer godt. Vektklubben har jeg fordi jeg bruker forumet. I VK så har du oppskrifter du kan velge og enkelt legge inn. Så absolutt praktisk visst du vil finne VK oppskrifter. Du har oppskrifter i Lifesum også, men syns de er litt færre. Også liker jeg at på VK kan du bruke app og nett om hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Må man altså legge inn oppskrifter i Vektklubb selv også? Jeg forsto det slik at det lå oppskrifter inne i appen. TS Anonymkode: 852fb...0a8 Det ligger oppskrifter i begge apper, men jeg lager den vanlige maten vi pleier å spise og da legger jeg inn oppskrift Anonymkode: 6ef41...71b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 Mye har kanskje endret seg på vektklubb siste årene? Jeg har ikke brukt den på ti år. Men etter jeg forsto meg på den nye levemåten min, har jeg brukt lifesum. Veide all mat i starten, men nå vet jeg sånn ca hvor mye forskjellig er. Har den enda. Er fine oppskrifter der også, og forskjellige dietter å følge. Men bruker den mest når jeg trenger å veie noe nytt. Anonymkode: 09a0a...458
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 Hvis du ikke liker veiing og kaloritelling vil ikke vektklubb være verdt det. Surt, men sant. Anonymkode: 7143e...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå