Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg har en trist krisesituasjon i livet mitt. Jeg vet jeg kommer til å høres ut som en drittkjerring, men det er noe som har plaget meg veldig lenge. Jeg elsker kjæresten min, ikke misforstå meg. Men når det gjelder sexlivet så er det ganske ille. Penisen hans er så liten så jeg ikke kjenner den engang når den er helt inni meg. Jeg tror ærlig at den er 5 cm i hard tilstand. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre… Jeg kan jo seriøst ikke nyte det her når en person har en så mikroskopisk penis. 

Jeg elsker han men sex er viktig for meg. Hva skal jeg gjøre?! Har aldri møtt noen som har en sånn liten penis… HJELP!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kan ha fantastisk sex sammen med hjelpemidler også. Det handler mye om stemningen og det å bli tent, han kan bruke tunga, fingrene og leketøy, og bare det kan gi fantastisk ´´sex´´. Vær åpen, si det på en litt annen måte enn det du skriver her og utforsk sammen. 

Anonymkode: 47eff...c11

• Liker 1
Skrevet
Dusa skrev (26 minutter siden):

Hei alle sammen

Jeg har en trist krisesituasjon i livet mitt. Jeg vet jeg kommer til å høres ut som en drittkjerring, men det er noe som har plaget meg veldig lenge. Jeg elsker kjæresten min, ikke misforstå meg. Men når det gjelder sexlivet så er det ganske ille. Penisen hans er så liten så jeg ikke kjenner den engang når den er helt inni meg. Jeg tror ærlig at den er 5 cm i hard tilstand. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre… Jeg kan jo seriøst ikke nyte det her når en person har en så mikroskopisk penis. 

Jeg elsker han men sex er viktig for meg. Hva skal jeg gjøre?! Har aldri møtt noen som har en sånn liten penis… HJELP!

• Liker 1
Skrevet

Hvor viktig er penetrering i forhold til resten av kjærlighetslivet? Kan dere variere sexlivet med oralsex, analsex og/eller sexleketøy? Størrelsen får du ikke gjort noe med, så hvis dette er avgjørende for et godt forhold, så må du jo gjøre det slutt.

Anonymkode: 7a2f7...6f2

• Liker 4
Skrevet

Sprekt førsteinnlegg.

Du har en krisesituasjon som har plaget deg veldig lenge. Og det er at sexlivet ditt er ganske ille. Du elsker han men sex er viktig for deg.

Så kommer plottvisten.

Det eneste som tilsynelatende plager deg ved sexlivet deres, er utstyret hans. Og da må jeg bare spørre deg. Om penetrering er det eneste som teller for deg under sex, hvorfor valgte du å bli sammen med en mann som hadde den minste penisen du hadde sett?

Det er fullt mulig å ha et tilfredsstillende og givende sexliv helt uten bruk av penis, og det tror jeg du også hadde visst om du var en kvinne.

Anonymkode: 36857...6f2

• Liker 11
Skrevet
Dusa skrev (1 time siden):

Jeg elsker han men sex er viktig for meg. Hva skal jeg gjøre?!

Jeg har 7 cm erigert penis når jeg er skikkelig kåt, vil du prøve min?

Anonymkode: bd6e6...baf

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, Dusa said:

Hei alle sammen

Seriøst!!! Dette måtte du vel ha avdekket første gangen dere hadde sex, og hvis det er en deal breaker for deg så hvorfor stoppet det ikke med det!!

Anonymkode: 1167f...9cb

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst!!! Dette måtte du vel ha avdekket første gangen dere hadde sex, og hvis det er en deal breaker for deg så hvorfor stoppet det ikke med det!!

Anonymkode: 1167f...9cb

Antageligvis er hun såpass lite attraktiv selv at hun ikke kan velge blant menn og må ta det hun får. Ser egentlig ingen annen valid forklaring.

Anonymkode: d407b...dd5

• Liker 2
Skrevet
Dusa skrev (4 timer siden):

Hva skal jeg gjøre?!

Kjøp sleeve og dildo, og snakk med typen din om det! 

Anonymkode: 73b8f...5cf

• Liker 2
Skrevet

Enda en av disse trolleinnleggene som skal sette kvinner i dårlig lys. Det tar aldri slutt.

Anonymkode: ac646...09d

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også en kjæreste med liten kuk. Han sliter også tidvis med ereksjonen. Vi har mye lek, flørt, kos, kyss, deilig sex og god kommunikasjonen rundt lyst og nytelse. Hadde sex med ham seinest i går samt flørt over nett i dag tidlig. 

Anonymkode: 35e97...715

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøp sleeve og dildo, og snakk med typen din om det! 

Anonymkode: 73b8f...5cf

Helt seriøst, hvem f… gidder å bruke sleeve??

Finnes det virkelig folk som gjør det pga liten penis?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har også en kjæreste med liten kuk. Han sliter også tidvis med ereksjonen. Vi har mye lek, flørt, kos, kyss, deilig sex og god kommunikasjonen rundt lyst og nytelse. Hadde sex med ham seinest i går samt flørt over nett i dag tidlig. 

Anonymkode: 35e97...715

Samme her hos oss. Mye annet man kan gjøre også selvom en har liten kuk. Feks leketøy. Kjæresten er den beste jeg noen gang har hatt sex med, det er noe helt magisk som skjer. Til tross for at han har liten kuk, selvom jeg tenker på det innimellom så er det ikke det som betyr mest. Da får heller leketøy komme inn i bildet innimellom😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enda en av disse trolleinnleggene som skal sette kvinner i dårlig lys. Det tar aldri slutt.

Anonymkode: ac646...09d

Huff ja.

Hei jeg er en kvinne og jeg har frivillig valgt en mann til kjæreste, meeen...og så kommer det en halv kilometer med dritt om mannen.

Alle forstår jo at det er henne som stilles i dårlig lys, og ikke han. Så man kan saktens mistenke at dette er noen som er bevisst ute etter å fremstille kvinner som noen ondskapsfulle idioter.

Om dette er sant, TS, så skjerp deg. Klapp igjen og begynn å oppføre deg.

Anonymkode: 10f40...0e2

• Liker 3
Skrevet

Jeg dealer med samme ting. Jeg og typen har funnet ut at et åpent forhold er det beste for oss ❤️

Anonymkode: 56cb3...68d

Skrevet

Han kan kjøpe en strapon dildo og feste den på seg og ha sex 

Anonymkode: 6306c...53c

Skrevet
Dusa skrev (10 timer siden):

Hei alle sammen

Fant du ikke ut det før du ble kjæreste med han? Hva tenkte du før du bestemte deg for å bli kjæresten hans da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...