Gå til innhold

Hvorfor liker eldre menn yngre damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngre fordi de har bedre kropper, penere, sprekere, medgjørlige, færre ekser og mer glad i sex. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mann i slutten av 30 årene som holder meg bra og er i like god form som da jeg var 20, har sixpack og like tykk hårmanke får jeg veldig mye forespørsler fra kvinner fra 20-25. Er bare 4 år siden jeg ble spurt om leg på polet etter jeg var hely nybarbert og solbrun på taxfree på Gardemoen. Er mange menn som holder seg bra som trener mye og spiser sundt. Vi vasser i yngre damer kan jeg love deg.😉

Anonymkode: ad42a...2e4

Skrevet

Hvorfor liker lange kvinner korte menn?

Anonymkode: 80a9c...163

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

treffer du yngre menn ? i hvilken sammenheng får du dialogen?

Anonymkode: 34460...134

Har truffet på nettsider :) Men så møter jeg også blikket til og smiler til menn i den virkelige verden :) Får ikke nødvendigvis tilbud om å gå til sengs, men får en del hyggelig oppmerksomhet som kanskje kan tas videre? :)

Anonymkode: c39e7...ac7

Skrevet

Personlig synes jeg puppene er finere. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Personlig synes jeg puppene er finere. 

Hvilke bryster liker du? 

ts

Anonymkode: ebe6e...f14

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke bryster liker du? 

ts

Anonymkode: ebe6e...f14

Jeg liker bryster med fasong, som er runde, store og faste. Men i hovedtrekk er det personen som betyr mest. 

Modne, intelligente damer gir jo gjensidig kommunikasjon. 

Skrevet

Jeg er lesbisk, og foretrekker kvinner som er 10-15 år eldre enn meg. Jeg skjønner ikke at det skal være noe illegitimt ved at en del menn foretrekker kvinner som er 10-15 år yngre (eller eldre) enn dem selv. Vi har vel alle våre preferanser? Og nei, jeg har ikke "issues" fordi jeg liker damer som er eldre enn meg, det er en preferanse. Jeg synes de er flotte, utstråler erfarenhet osv. Jeg holder meg unna damer som gir gærning-vinner, uansett alder. Og dem er det minst like mange av blant yngre jenter.

Anonymkode: fbf86...353

Skrevet

*gærning-vibber

Anonymkode: fbf86...353

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvor er det man finner dem da? Syns det er sexy at eldre menn vil ha yngere kvinner 😅 

Anonymkode: c7f76...613

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvor er det man finner dem da? Syns det er sexy at eldre menn vil ha yngere kvinner 😅 

Du finner de overalt. Problemet er at de fleste av mennene, ikke er attraktive.. På KG høres det ut som de er superdeilige og veltrente, men de fleste menn i 40 og 50 åra har tatt dåååårlig vare på seg selv.. 

Anonymkode: ec8cc...e00

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du finner de overalt. Problemet er at de fleste av mennene, ikke er attraktive.. På KG høres det ut som de er superdeilige og veltrente, men de fleste menn i 40 og 50 åra har tatt dåååårlig vare på seg selv.. 

Er mange fine i den alderen også da! Men de er som regel opptatt da.🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er mange fine i den alderen også da! Men de er som regel opptatt da.🙄

For å være ærlig syns jeg ikke "mange" er fine, nei. Det er noen fine, men ikke mange. Har ingenting å si at de er opptatt, svært få sier nei til en ung jente om hun byr seg frem. ;) Tror faktisk ingen gjør det. 

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor kvinner blir så provosert over dette. Om mannen min ser på yngre kvinner bryr jeg meg lite om det. Skulle han vært utro med en yngre kvinne så hadde jeg blitt forbanna for at han var utro, ikke for at kvinnen var født noen år senere enn meg. 
Ha selvtillit, ta vare på kropp og helse og vis at du er glad i mannen din så setter han pris på deg uansett alder. Sjalu og bitre kvinner er det siste menn vil ha. 

Anonymkode: a9555...fbb

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir fascinert og egentlig imponert over menn som i bunn og grunn sikter over egen liga, når de går etter fysisk langt mer attraktive yngre kvinner. Kjenner de overhode ikke på at de ikke selv holder mål når de med sitt naturlige aldersforfall går til sengs med en veldreid kvinne?

Som kvinne ville jeg vært redd for å bli avvist i en slik situasjon… 

Anonymkode: f069e...8f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg blir fascinert og egentlig imponert over menn som i bunn og grunn sikter over egen liga, når de går etter fysisk langt mer attraktive yngre kvinner. Kjenner de overhode ikke på at de ikke selv holder mål når de med sitt naturlige aldersforfall går til sengs med en veldreid kvinne?

Som kvinne ville jeg vært redd for å bli avvist i en slik situasjon… 

Anonymkode: f069e...8f0

Det er helt utrolig egentlig, at de i det hele tatt tror de har sjans. Prøver å imponere med mye penger og status, men fungerer dårlig for meg personlig. De fleste oppegående, vakre kvinnene i 20-årene kan velge blant menn i 30-årene som er på sitt mest attraktive, de vil så klart ikke gå til sengs med en mye eldre mann med mindre det handler om egne fantasier eller daddy issues.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...