AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #41 Skrevet 21. januar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Fordi eldre kvinner er tjukke og sure. Selv om de fleste menn ikke har sjans på yngre kvinner velger mange å leve i håpet fremfor å innrømme nederlaget. Anonymkode: 8487e...d96 De kan evt. være tjukke og blide og hyggelige, og det er noen som liker dem sånn også. Det er vel hennes nederlag hvis mannen mangler evne til å elske henne som hun er. Anonymkode: 0d734...627
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #42 Skrevet 21. januar 2022 sicario skrev (3 minutter siden): At jenter i alderen 16-25 er morsommere er jo direkte feil. De er ofte «dummere». Mangler mye erfaring som gjør humoren platt og underutviklet sammenlignet med mer voksne mennesker. Samme gjelder gutter/menn. At jenter i alderen 16-25 er mer ukompliserte er også direkte feil. Igjen så mangler de mye erfaring som gjør at de langt oftere er mer dramatiske en mer Voksne mennesker. Aldri møtt så mange umodne dramajenter som i nettop denne aldersgruppen. At en 16 åring er «penere» enn en 35 åring blir jo latterlig. Voksne menn har ikke sex med 16 åringer om ikke de begge er psykisk utviklingshemmet. 16 åringer er barn. Jeg som voksen mann hadde aldri tent seksuelt på en som så ut som en 16 åring. Eller oppførte seg om for den saks skyld. Friskt pust, takk. Håper virkelig du er en mann også, hehe.. Anonymkode: ec8cc...e00 3
sicario Skrevet 21. januar 2022 #43 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Friskt pust, takk. Håper virkelig du er en mann også, hehe.. Anonymkode: ec8cc...e00 Ikke bare er jeg mann. Nærmer meg gubbe 😂 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #44 Skrevet 21. januar 2022 sicario skrev (6 minutter siden): Ikke bare er jeg mann. Nærmer meg gubbe 😂 Alder er uviktig, så lenge kjønnet er mann, haha. Jeg liker deg her inne, skulle ønske det fantes flere slike menn. Anonymkode: ec8cc...e00 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #45 Skrevet 21. januar 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Eventuelt mindre erfarne og derfor lettere å styre og manipulere. Anonymkode: 55333...2e3 De ferreste menn er vel ute etter å styre og manipulere. Har møtt disse menn også, men menn har sikkert møtt kvinner også med disse trekk Anonymkode: 77802...5c4 2
Elaine Marley Skrevet 22. januar 2022 #46 Skrevet 22. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Elaine Marley, mod.
ClausSaus Skrevet 22. januar 2022 #47 Skrevet 22. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sa ingenting om å skamme seg. Men bedre å være ærlig. Du liker yngre kvinner fordi du finner de mer tiltrekkende. Ikke fordi du vil gjøre de gravide. Du snakker som om det er en regel og noe alle menn mener. Da hadde det vært slik at menn gang på gang byttet ut dama når hun bikka 30. Og det gjør de ikke. Er ung kvinne selv for øvrig, og attraktivitet handler om mer enn alder, meeen jeg personlig liker ikke eldre menn, når de bikker 40 ser de gamle ut og blir uattraktive etter hvert som årene går. Absolutt ikke en gullgruve slik mange av dere eldre menn påstår.. Anonymkode: ec8cc...e00 Nei. Han finner yngre kvinner mer tiltrekkende fordi han i likhet med de aller fleste andre har et seksuelt instinkt som er giret mot reproduksjon. Men fordi kvinner er på sitt mest fruktbare frem til midten av 20-årene, og deretter bærer det nedover, er menns seksualitet generelt giret mot å finne yngre kvinner mer attraktive. Hadde menns evne til reproduksjon begynt å synke rundt 25 års alder, og hver tredje mann allerede hadde mistet evnen til å få barn ved fylte 40, ville en mann i 30-årene hatt vesentlig større problemer med å finne noen. Men slik er det altså ikke. Så litt spillteori: Du vil ikke bare ha en eller annen person med penis. Du vil ha en mann med endel attraktive egenskaper. Det vil si, det er bare en moderat andel av menn du anser som aktuelle kandidater. Problemet ditt er at i motsetning til hva moderne feelgood-bullshit forfekter så er det faktisk ikke så veldig stor variasjon i hva kvinner vil ha i en mann. Klart at det finnes kvinner som gjerne tar en mann som er sjenert, tafatt, ufør, ute av form og i beste fall ser middels ut på en god dag. Men de aller fleste ønsker seg en kjekk og veltrent handlekraftig mann med selvtillit å god sosioøkonomisk status. Dette er bare en realitet. Saken er den at de fleste kvinner er på jakt etter den samme begrensede andelen av menn. Dette er enkel matematikk: Hvis f.eks 80% av alle kvinner helst vil ha en mann fra en gruppe som utgjør f.eks 20% av alle menn, og det er omtrent like mange menn som kvinner, da blir det konkurranse om disse mennene. Det vil si at disse mennene har utvalg. Og siden menn i likhet med kvinner vil ha det beste de kan få (men da ut fra de kriterier som menn vektlegger) vil kvinner med fysionomiske tegn på fruktbarhet – herunder ungdommelighet – ha lettere for å lykkes. Så hvorfor bytter da ikke menn bare ut kona etter et tiår eller to, for en yngre årsmodell? Vel, for det første er jo nødvendigvis 80% av alle menn ikke blant de 20% mest attraktive. Og for dem er ikke problemstillingen like relevant. For det andre er det ikke mange nok kvinner til at alle menn kunne gjøre dette. Da ville ikke tallene gå opp i, denne gangen i menns disfavør. For det tredje ender langt mer enn 20% av alle ekteskap i skilsmisse. Og det er endel menn som faktisk bytter ut kona. Men for det fjerde, og kanskje viktigst, er de aller fleste menn ikke psykopater – i motsetning til hva moderne feminisme vil ha deg til å tro. Menn blir faktisk glade i kona si, og vil være sammen med henne selv om hun kanskje objektivt sett ikke kunne konkurrert med en 25-åring om de var single. Dette er i det hele tatt ikke særlig vanskelig hvis man bare legger følelsene til side og regner litt på det. Endret 22. januar 2022 av ClausSaus 6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #48 Skrevet 22. januar 2022 ClausSaus skrev (2 timer siden): Nei. Han finner yngre kvinner mer tiltrekkende fordi han i likhet med de aller fleste andre har et seksuelt instinkt som er giret mot reproduksjon. Men fordi kvinner er på sitt mest fruktbare frem til midten av 20-årene, og deretter bærer det nedover, er menns seksualitet generelt giret mot å finne yngre kvinner mer attraktive. Hadde menns evne til reproduksjon begynt å synke rundt 25 års alder, og hver tredje mann allerede hadde mistet evnen til å få barn ved fylte 40, ville en mann i 30-årene hatt vesentlig større problemer med å finne noen. Men slik er det altså ikke. Så litt spillteori: Du vil ikke bare ha en eller annen person med penis. Du vil ha en mann med endel attraktive egenskaper. Det vil si, det er bare en moderat andel av menn du anser som aktuelle kandidater. Problemet ditt er at i motsetning til hva moderne feelgood-bullshit forfekter så er det faktisk ikke så veldig stor variasjon i hva kvinner vil ha i en mann. Klart at det finnes kvinner som gjerne tar en mann som er sjenert, tafatt, ufør, ute av form og i beste fall ser middels ut på en god dag. Men de aller fleste ønsker seg en kjekk og veltrent handlekraftig mann med selvtillit å god sosioøkonomisk status. Dette er bare en realitet. Saken er den at de fleste kvinner er på jakt etter den samme begrensede andelen av menn. Dette er enkel matematikk: Hvis f.eks 80% av alle kvinner helst vil ha en mann fra en gruppe som utgjør f.eks 20% av alle menn, og det er omtrent like mange menn som kvinner, da blir det konkurranse om disse mennene. Det vil si at disse mennene har utvalg. Og siden menn i likhet med kvinner vil ha det beste de kan få (men da ut fra de kriterier som menn vektlegger) vil kvinner med fysionomiske tegn på fruktbarhet – herunder ungdommelighet – ha lettere for å lykkes. Så hvorfor bytter da ikke menn bare ut kona etter et tiår eller to, for en yngre årsmodell? Vel, for det første er jo nødvendigvis 80% av alle menn ikke blant de 20% mest attraktive. Og for dem er ikke problemstillingen like relevant. For det andre er det ikke mange nok kvinner til at alle menn kunne gjøre dette. Da ville ikke tallene gå opp i, denne gangen i menns disfavør. For det tredje ender langt mer enn 20% av alle ekteskap i skilsmisse. Og det er endel menn som faktisk bytter ut kona. Men for det fjerde, og kanskje viktigst, er de aller fleste menn ikke psykopater – i motsetning til hva moderne feminisme vil ha deg til å tro. Menn blir faktisk glade i kona si, og vil være sammen med henne selv om hun kanskje objektivt sett ikke kunne konkurrert med en 25-åring om de var single. Dette er i det hele tatt ikke særlig vanskelig hvis man bare legger følelsene til side og regner litt på det. Altså, les gjennom du det du selv skriver og generelt skriver på forumet her.. Det jeg har utheva der er tull og det vet du. Du argumenterer så det sikkert ryker av tastaturet ditt for at alle menn kun er tiltrukket av jenter i 20 årene, og så påstår du at de er glad i konene sine når de blir eldre? Det går jo i mot instinktet deres? Som sagt er jeg i 20 åra selv, så har vel ikke noe å bekymre meg for enda. Men tenker jeg skal skifte fil når jeg blir eldre, og holde meg til kun kvinner.. Er jo ikke noe vits i å bli sammen med en mann når han uansett vil bytte meg ut så snart en yngre og bedre kommer forbi. Anonymkode: ec8cc...e00 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #49 Skrevet 22. januar 2022 Kipling skrev (19 timer siden): Jeg gikk utifra at du kom til å skjønne at "instinkter heller mot kvinner som er..." betyr at vi er tiltrukket av disse kvinnene. Det er ikke instinkter eller tiltrekning, de henger sammen fordi instinktene forårsaker tiltrekningen. Litt på samme måte som du har instinkter som får deg til å søke trygghet og unngå fare, men det er ikke en annen ting enn det å være redd for noe farlig. Redselen er slik instinktet manifesterer seg. Og på samme måte som er tiltrekningen menn har til vakre og relativt unge kvinner slik formeringsinstinktet manifesterer seg. Jeg trenger ikke å ha bevisst lyst til å gjøre en kvinne gravid for at det skal være sant at evolusjonen har formet meg med en naturlig lyst til å stikke penisen inn i vakre kvinner. Tror du virkelig at mannlig sexlyst (og kvinnelig for den saks skyld) ikke har opphav i et evolusjonært behov for formering? Tror du virkelig at seksuell tiltrekning ikke har noe å gjøre med instinkter som er der for å få oss til å lage barn? Om det ikke kommer fra instinkter, hvor kommer det fra da? Hvorfor har vi en dragning mot vakre medlemmer av det motsatte kjønn i det hele tatt? Har du valgt å bli seksuelt tent av kjekke menn? Jeg har aldri valgt å bli seksuelt tent av vakre kvinner i alle fall. Jeg ble født, og likte pene jenter fra så langt tilbake jeg kan huske, så kom jeg i puberteten og impulsen ble mye sterkere, og slik er jeg bare. Om du er født uten dette og så bare bestemte deg for å ha det, så tror jeg du er ganske unik. Og det er mange menn som bytter ut dama når hun bikker 30, men problemet de fleste har er at de ikke kan få noe bedre. Men når du ser på de mest attraktive mennene som er kjekke og rike så er det en god andel som bytter damer som de bytter biler fordi de ønsker den nyeste modellen på markedet. Men selvsagt er ikke alder det eneste, men det er faktisk en viktig faktor, og verden er ikke slik at noe må være 100% eller 0%, det går faktisk ann at noe er en viktig faktor uten at det er den eneste faktoren. Voldsom forenkling av seksualitet fra deg (og dine meningsfeller) igjen og igjen her på forumet. Seksualitet er vel noe av det mest komplekse og sammensatte hos oss mennesker med forklaringer og sammenhenger langt forbi forplantning. Anonymkode: 3008b...e0d 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #50 Skrevet 22. januar 2022 Fordi mennesker vil veldig gjerne ha ting de ikke kan få. Ren psykologi. Glem det tullet om biologi, barn og purunghet…lol Anonymkode: a4b62...b93
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #51 Skrevet 22. januar 2022 Kipling skrev (På 21.1.2022 den 11.13): Fordi kvinnens funksjon er å føde barn, så våre instinkter heller mot kvinner som er unge, friske og fruktbare. Når det gjelder din respons, så er det vel at menn på din egen alder heller vil ha yngre kvinner. Mennene i 60årene vil heller ha deg enn kvinner på sin egen alder, og grunnen til at de går for deg istedet for yngre er at aldersforskjellen blir så stor at de tenker de ikke har sjangs. Ungguttene som kontakter deg er nok lavt på rangsstigen og klarer ikke å få en skjønnhet på sin egen alder, så de regner at det er lettere å få sex med en kvinne på din alder da de vil ha mindre konkurranse om deg enn det er om de yngre kvinnene. Det er en hard virkelighet, men det er sånn det er. Feil. Rett og slett fordi mange menn trur dem er penere en Hva dem egt er. Trur dem kan få bedre. Er ikke Noen annen grunn Desverre. Anonymkode: 6a894...d26
ClausSaus Skrevet 22. januar 2022 #52 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså, les gjennom du det du selv skriver og generelt skriver på forumet her.. Det jeg har utheva der er tull og det vet du. Du argumenterer så det sikkert ryker av tastaturet ditt for at alle menn kun er tiltrukket av jenter i 20 årene, og så påstår du at de er glad i konene sine når de blir eldre? Det går jo i mot instinktet deres? Som sagt er jeg i 20 åra selv, så har vel ikke noe å bekymre meg for enda. Men tenker jeg skal skifte fil når jeg blir eldre, og holde meg til kun kvinner.. Er jo ikke noe vits i å bli sammen med en mann når han uansett vil bytte meg ut så snart en yngre og bedre kommer forbi. Anonymkode: ec8cc...e00 Ikke bare er det ikke "tull": Det er den rådende vitenskapelige oppfatning, kjære deg. Hvis du er "uenig" i dette har du en lang rekke forskere å diskutere med – ikke meg. Du får sende dem en e-post og lære dem faget deres. 😆 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #53 Skrevet 22. januar 2022 8 minutter siden, ClausSaus said: Ikke bare er det ikke "tull": Det er den rådende vitenskapelige oppfatning, kjære deg. Hvis du er "uenig" i dette har du en lang rekke forskere å diskutere med – ikke meg. Du får sende dem en e-post og lære dem faget deres. 😆 Nå er jeg en (mann) som i denne tråden allerede har forsøkt å gjøre det klart at IKKE ALLE MENN deler din oppfatning og går slavisk instinktivt etter pur unge kvinner helt til de blir gamle og grå, dumper kona etter en viss tid pga hennes alder, kropp osv. - og oppfordret de som likevel gjør det til å snakke for seg selv og ikke på alle menns vegne. Med eller uten å bevæpne seg med snakk om instinkter eller henvisninger til forskning. ...Som uansett ikke duger til å motbevise at det finnes menn og kvinner som lever godt sammen i monogame forhold og har et godt sexliv til langt opp i moden alder - og er jevnaldrende. Det skulle da bare mangle! Ingen kan med hånden på hjertet hevde at dette er hverken oppsiktsvekkende eller en biologisk umulighet, og at det er vitenskapelig bevist. Det er ikke sånn at alle menn får tvangstanker om å avslutte forhold for å finne seg en yngre kvinne når hun har nådd en viss alder, kun fordi de er menn og må skylde på at de er "programmert til det". Jeg har aldri i mitt liv kjent andre menn som har stått for en slik oppfatning. For øvrig er det påfallende at ingen snakker om kjærlighet mellom partnere i denne sammenhengen. Som om det var uten enhver relevans i et forhold. Som trofast monogam mann snart 50 som ikke lengter etter en annen og yngre partner - og har mange likesinnede i min omgangskrets, familie osv. som oppfatter dette som helt normalt, må jeg få lov til å hevde at alle menn ikke er som deg og dine meningsfeller, da dette også er et faktum, enten det passer inn i deres teorier eller ikke. Trådens tittel burde heller vært: "Hvorfor liker NOEN menn BARE yngre damer?" - det er jo det egentlige spørsmålet. Dere er faktisk ikke "alle". Anonymkode: 0d734...627 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #54 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 11.05): Da jeg søkte etter elsker så fikk jeg veldig mange mld i fra menn på 60+ og yngre menn rundt 20 årene. Det var veldig lite meldinger på min egen alder, Hvorfor er det slik? Anonymkode: ebe6e...f14 Det har vel vært ganske utbredt til alle tider egentlig, at menn ønsker kvinner yngre enn seg selv. Så lenge begge parter er voksne og samtykker, ser jeg ikke noe galt med det. Det er naturlig, biologisk sett. Selv har jeg i 30-årene og har en kjæreste som er 20 år eldre enn meg. Begynte å føle tiltrekning til eldre menn allerede i tenårene, og hadde mitt første romantiske forhold da jeg var 16, med en kjekk, deilig mann på 46. Er vel middelaldrende kvinner og yngre menn som hater slike forhold mest, men de burde slutte å blande seg og kommentere andres preferanser. Anonymkode: 97d14...60f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #55 Skrevet 22. januar 2022 Veldig rart at folk legger skylden på andre for at de ikke klarer å få andre til å smile. Da kunne man jo like gjerne bare kommandert andre til å smile, hvis det skal være sånn. Det er ekkelt å tenke på at mange egentlig er veldig diktaturiske i all sin naturlighet. Anonymkode: cbac9...16d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #56 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er jeg en (mann) som i denne tråden allerede har forsøkt å gjøre det klart at IKKE ALLE MENN deler din oppfatning og går slavisk instinktivt etter pur unge kvinner helt til de blir gamle og grå, dumper kona etter en viss tid pga hennes alder, kropp osv. - og oppfordret de som likevel gjør det til å snakke for seg selv og ikke på alle menns vegne. Med eller uten å bevæpne seg med snakk om instinkter eller henvisninger til forskning. ...Som uansett ikke duger til å motbevise at det finnes menn og kvinner som lever godt sammen i monogame forhold og har et godt sexliv til langt opp i moden alder - og er jevnaldrende. Det skulle da bare mangle! Ingen kan med hånden på hjertet hevde at dette er hverken oppsiktsvekkende eller en biologisk umulighet, og at det er vitenskapelig bevist. Det er ikke sånn at alle menn får tvangstanker om å avslutte forhold for å finne seg en yngre kvinne når hun har nådd en viss alder, kun fordi de er menn og må skylde på at de er "programmert til det". Jeg har aldri i mitt liv kjent andre menn som har stått for en slik oppfatning. For øvrig er det påfallende at ingen snakker om kjærlighet mellom partnere i denne sammenhengen. Som om det var uten enhver relevans i et forhold. Som trofast monogam mann snart 50 som ikke lengter etter en annen og yngre partner - og har mange likesinnede i min omgangskrets, familie osv. som oppfatter dette som helt normalt, må jeg få lov til å hevde at alle menn ikke er som deg og dine meningsfeller, da dette også er et faktum, enten det passer inn i deres teorier eller ikke. Trådens tittel burde heller vært: "Hvorfor liker NOEN menn BARE yngre damer?" - det er jo det egentlige spørsmålet. Dere er faktisk ikke "alle". Anonymkode: 0d734...627 Ergo sier de at de ikke har en egen vilje, de bare havner der vinden plasserer dem, og vinden plasserer dem tilfeldigvis hos de deiligste damene. For en omtenksom vind da … som bestilt, nesten. Anonymkode: cbac9...16d 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #57 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nå er jeg en (mann) som i denne tråden allerede har forsøkt å gjøre det klart at IKKE ALLE MENN deler din oppfatning og går slavisk instinktivt etter pur unge kvinner helt til de blir gamle og grå, dumper kona etter en viss tid pga hennes alder, kropp osv. - og oppfordret de som likevel gjør det til å snakke for seg selv og ikke på alle menns vegne. Med eller uten å bevæpne seg med snakk om instinkter eller henvisninger til forskning. ...Som uansett ikke duger til å motbevise at det finnes menn og kvinner som lever godt sammen i monogame forhold og har et godt sexliv til langt opp i moden alder - og er jevnaldrende. Det skulle da bare mangle! Ingen kan med hånden på hjertet hevde at dette er hverken oppsiktsvekkende eller en biologisk umulighet, og at det er vitenskapelig bevist. Det er ikke sånn at alle menn får tvangstanker om å avslutte forhold for å finne seg en yngre kvinne når hun har nådd en viss alder, kun fordi de er menn og må skylde på at de er "programmert til det". Jeg har aldri i mitt liv kjent andre menn som har stått for en slik oppfatning. For øvrig er det påfallende at ingen snakker om kjærlighet mellom partnere i denne sammenhengen. Som om det var uten enhver relevans i et forhold. Som trofast monogam mann snart 50 som ikke lengter etter en annen og yngre partner - og har mange likesinnede i min omgangskrets, familie osv. som oppfatter dette som helt normalt, må jeg få lov til å hevde at alle menn ikke er som deg og dine meningsfeller, da dette også er et faktum, enten det passer inn i deres teorier eller ikke. Trådens tittel burde heller vært: "Hvorfor liker NOEN menn BARE yngre damer?" - det er jo det egentlige spørsmålet. Dere er faktisk ikke "alle". Anonymkode: 0d734...627 Signerer alt... Anonymkode: 3008b...e0d
Anusnym Skrevet 22. januar 2022 #58 Skrevet 22. januar 2022 (endret) . Endret 22. januar 2022 av Anusnym
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #59 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 11.05): Da jeg søkte etter elsker så fikk jeg veldig mange mld i fra menn på 60+ og yngre menn rundt 20 årene. Det var veldig lite meldinger på min egen alder, Hvorfor er det slik? Anonymkode: ebe6e...f14 Det er spørs hvor du søkte. Men hvis du søkte på internett på spesiell side, så sier det sitt. Yngre har ikke repertoaret av utvalget og det samme for eldre. Anonymkode: 34460...134
Kipling Skrevet 22. januar 2022 #60 Skrevet 22. januar 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Ergo sier de at de ikke har en egen vilje, de bare havner der vinden plasserer dem, og vinden plasserer dem tilfeldigvis hos de deiligste damene. For en omtenksom vind da … som bestilt, nesten. Anonymkode: cbac9...16d Hvorfor skulle jeg bruke viljestyrke for å endre preferansene mine? Hvorfor ikke bare like det jeg naturlig liker? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå