Gå til innhold

Kan man tilgi en venninne som prøvde seg på mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en venninne jeg var svært glad i.. men etter jeg traff min mann endret hun seg mye. Min mann er mørk og drømmemannen hennes er mørk og hun vil ha brune babyer. Vi fikk baby og hadde det tøft en periode. I den perioden prøvde hun ALT for å gjøre ting verre for oss, hun prøvde seg på min mann.. og skyldte på at pga hun ble voldtatt på en fest hjemme hos henne med fremmede menn midt i Corona så var hun psysisk tung. Hun ble gravid like etter tok abort og gravid igjen... Og abort igjen for hun visste ikke hvem faren var.. midt i dette inviterer jeg hun og barna hjem til meg og hun prøver tydelig å splitte meg og min mann.. dro meg ut av kjøkkenet og sa hvor dårlig behandlet jeg var. Og sitter langt oppe på natten halv naken og flørter tydelig med mlin mann med meg til stede når hun er beruset... 

Jeg sa vi måtte stoppe vennskapet etter det. Men lurer på om jeg kunne noen gang tilgitt hun.. 

Anonymkode: 3b52d...d46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Let her go....

Let it go........

Anonymkode: 6bb00...de2

• Liker 3
Skrevet

Ehh… hvilket miljø henger dere i?

• Liker 6
Skrevet

Hun er ikke veninne- materiale.

Anonymkode: d8801...4f6

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne forsåvidt ha tilgitt henne i og med at det virker som om hun er et menneske med store personlige problemer, men jeg hadde jo ikke ansett henne for å være en nær venninne lenger.

Anonymkode: e24cf...0a1

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke fortsatt å være sur på henne sånn at det påvirker mitt liv, men hun hadde vært ute av det for alltid uten noe snev av tvil.

Anonymkode: d6d6e...a5b

Skrevet

Kunne nok tilgitt, men hadde ikke stolt på henne igjen med det første.

Anonymkode: b8a1b...adb

Skrevet

Hadde ikke stolt på henne igjen. 

Anonymkode: 2ae7e...ead

• Liker 1
Skrevet

Hadde aldri kunnet være nær venn med ett sånt menneske.

Anonymkode: a91b4...ddc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...