Gå til innhold

Venninne som legger ut drama på status i hytt og pine

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne... Legger stadig ut nye rart på statusen. Og historien sin. Hun sliter men hun er så oppmerksomhet søkende og lyver mye til meg og andre. Forteller ting som ikke er sant. Nå igår la hun ut av hun i ambulanse og hvor syk hun var og så helt rusa ut. La også ut at det var jævlig å være på sykehus. 2 timer senere spør jeg om det går bra. Jada hun var hjemme nå og orket ikke å snakke om det. Er alltid sånn med hun. Mannen har nylig gått fra hun for han ble lei dramaet hennes. Nå lyver hun om alt og jeg merker uansett hvor ærlig jeg er mot hun gidder hun ikke bry seg. Hun må jo være syk? Psysisk..

Anonymkode: 98ebb...f5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en sånn venninne. Jeg stilte opp og sto der i tykt og tynt i flere år, men det kom til et punkt der jeg bare ikke klarte mer. 

Hør på dette; 

Jeg var gravid, hun var en av mine nærmeste og jeg sendte bilde av testen min til hun. Dro på ultralyd litt senere, og det viste seg å være en ma (missed abortion). 
Jeg ble så klart ganske knust. Samtidig har hun problemer med kjæresten sin, og samme dag som jeg ligger hjemme å «blør ut» så ringer hun meg å klager om han - jeg lytter. 
Så får jeg en melding noen dager etterpå om at hun er gravid, hvorpå hun sender meg et bilde av MIN EGEN test. Jeg sier «men det er jo min test? Bilde er tatt på vasken på badet mitt?». Men hun nektet for det da, alle tester var like. Men bildene var identiske, det var ikke klippet til forskjellig eller gjort noe forsøk engang, altså de var prikk like, det var mitt bilde og min test 🙃 En positiv test som, for meg, egentlig bare lyste sorg pga det som skjedde. Det var veldig vondt. Og hun stjal også hele historien min, om at hun fikk spontanabort og buhu og masse sånt. Jeg havner i sjokk bare jeg tenker på det nå ..... 

Altså jeg kan bare si, vi alle er litt koko innimellom, men jeg holder meg langt unna de som er helt på bærtur iallefall. Jeg hadde droppet den venninnen der tvert. Energityv og toxic som ikke er i livet ditt for å bidra med noe godt. Bye. 

Anonymkode: 2ea55...673

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde en sånn venninne. Jeg stilte opp og sto der i tykt og tynt i flere år, men det kom til et punkt der jeg bare ikke klarte mer. 

Hør på dette; 

Jeg var gravid, hun var en av mine nærmeste og jeg sendte bilde av testen min til hun. Dro på ultralyd litt senere, og det viste seg å være en ma (missed abortion). 
Jeg ble så klart ganske knust. Samtidig har hun problemer med kjæresten sin, og samme dag som jeg ligger hjemme å «blør ut» så ringer hun meg å klager om han - jeg lytter. 
Så får jeg en melding noen dager etterpå om at hun er gravid, hvorpå hun sender meg et bilde av MIN EGEN test. Jeg sier «men det er jo min test? Bilde er tatt på vasken på badet mitt?». Men hun nektet for det da, alle tester var like. Men bildene var identiske, det var ikke klippet til forskjellig eller gjort noe forsøk engang, altså de var prikk like, det var mitt bilde og min test 🙃 En positiv test som, for meg, egentlig bare lyste sorg pga det som skjedde. Det var veldig vondt. Og hun stjal også hele historien min, om at hun fikk spontanabort og buhu og masse sånt. Jeg havner i sjokk bare jeg tenker på det nå ..... 

Altså jeg kan bare si, vi alle er litt koko innimellom, men jeg holder meg langt unna de som er helt på bærtur iallefall. Jeg hadde droppet den venninnen der tvert. Energityv og toxic som ikke er i livet ditt for å bidra med noe godt. Bye. 

Herregud. Høres ut som hun var sjalu på deg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hør på dette; 

Herregud, det er jo faktisk bare ondskapsfullt! 

:klem::hjerte:

Anonymkode: 4015b...525

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud. Høres ut som hun var sjalu på deg.

Hun er bare spik spenna gæren. Du vil ikke tro, men kan ikke legge ut alle historiene på nett her uten å blåse meg helt 😂😂 Stein pine gal er dama. 

Det er helt bortkastet å bruke tid på den type mennesker. Jeg er 100% for å stille opp for venner i livskriser, og også være der for de som syntes at livet er litt vanskelig. For livet er helt klart tøft til tider og vi reagerer jo alle forskjellig på traumer og tøffe ting. Men det går på en måte en grense, og noen mennesker bare er klin kokos uten at man får bidratt med noe selv. Det stjeler bare av egen energi og glede, så det er ikke alt som er vits har jeg funnet ut ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...