Gå til innhold

sterkere negler !:)

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Hei..

Har bitt negler i nesten hele mitt 21 årige liv.for et år siden begynte jeg med påstøpte..fant ut at dette var et waste og har endelig klart og slute å bite..men ! de brekker jo iett sett..!! hvordan får jeg de sterkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god neglforsterker samt en god neglolje påsmurt 3-4 ganger i uken den første tiden vil gi deg bra resultat :D !

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!

Veldig enig med de som kom med de første svarene ...

I tillegg så bør du passe på og ikke file neglene dine for "spisse"

Spisse negler brekker før de med litt "flatere" avslutninger gjør.

Samt det og bruke hansker når du arbeider med vann..

Et annet godt tips er også og investere i et godt "neglpolerings-filsett"

Der man polerer "enden" på neglene, slik at de blir helt glatte...

Ru "negl-ender" trekker vann, og gjør de derfor mer utsatt for skader og "brekkasjer" :(

Og som det helt siste tips...........bit i det sure eple og kjøp deg negllim :blunke:

Lykke til med flotte negler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye koster neglforsterkere da ? og neglolje.?og noen bra merker man bør se etter der ? hirr

konstanterer at de ser ut som sorgen nå hvertfall...

takk for alle tips hittils hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Oriflames "negl-olje" Nail & Cuticle Repair koster kr. 89,-

og "Negl-forsterkeren" 2 in 1 Top Coat & nail hardener

koster også kr. 89,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg hadde akkurat samme problemet med mine negler, men etter å ha begynt med neglolje("solaroil") og neglforsterker(nail vital,MICRO CELL) er neglene blitt flotte!!!Oljen koster 98kr og forsterkeren koster 150kr, men det er det verdt for jeg har aldri hatt så fine negler før.Mange tror at de er støpt på.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med akkurat samme problem som Jasmin. Har hatt lange,sterke og fine negler helt siden jeg var 16 år. Så var jeg kjempe tåpelig og skulle prøve disse "nail stuff" neglene, just for fun. Og nå ser ikke neglene ut. De brekker og fliser seg opp i ett sett og jeg får dem ikke lange igjen :evil:

Hvor handler du dine produkter Lindus???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negloljen kjøper jeg hos en salong som driver med neglstøping og neglforsterkeren i en brudesalong.Hør i forskjellige neglsalonger om disse merkene.Hvis ikke de fører disse merkene så kan det jo hende at de har hørt om det?Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra naturens side velsignet med sterke og velformede negler (Viste det seg da jeg sluttet å bite og begynte å røyke som 17-åring.... :kul:) I en periode da jeg av praktiske grunner måtte ha korte negler forsøkte jeg likevel pålimte/-støpte negler til festbruk. Dere negldesignere kan si hva dere vil; Dette ødelegger neglen under! (Nei, jeg bet/rev dem ikke av...). Siden negler vokser ganske langsomt, tar det lang tid før neglen under har "vokst hele veien" og blir "normal" igjen. Selv mine "hurtigvoksende" brukte ca. 6 mnd. på å komme seg igjen.

Mitt råd er derfor at du fortsetter å la være å bite, steller neglene som de andre har beskrevet over her og, ikke minst, smører deg med tålmodighet. Nå som det begynner å bli kaldt er det også viktig at du holder deg varm på hendene; Kalde negler blir sprø og brekker lettere.

Lykke til!

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...