Gå til innhold

Gode spisesteder i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gode matopplevelser fra Bergen? Fortell!

Skal ut og spise der, men vet ikke hvor de har god mat. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kolonialen, Litteraturhuset har god mat. Stefano, italiensk liker jeg godt. Det fins helt sikkert mange andre også, sjekk trip advisor. 

Anonymkode: 54994...2ed

Skrevet

Spisekroken på Klosteret har alltid en god og rimelig priset treretter. Hva varierer fra dag til dag. 

Bjerck ha nydelig utsikt ut over vågen og Bryggen, og sist jeg var der fikk jeg nydelig mat.

Bien centro, italiensk

Huggorm har virkelig norges beste pizza. 

Anonymkode: 92032...2ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Spisekroken på Klosteret har alltid en god og rimelig priset treretter. Hva varierer fra dag til dag. 

Bjerck ha nydelig utsikt ut over vågen og Bryggen, og sist jeg var der fikk jeg nydelig mat.

Bien centro, italiensk

Smak og behag - jeg foretrekker pizzaen på Bien centro.

Ellers skriver jeg under på anbefalingene om Spisekroken og Colonialen på Litteraturhuset. Hvis man vil gå litt opp i prisnivå og ha flerretters med vinmeny er også Colonialen 44 og restaurant 1877 gode alternativer.

Og motsatt, hvis man vil nedskalere og ha en burger er jeg svak for Royal Gourmetburger og Gin.

Anonymkode: 82075...a6e

Skrevet

Enhjørningen på bryggen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bien centro, italiensk

Jeg syns den er oppskrytt. Både Bien Centro, Kafe Spesial, Villani og Pergola har bedre pizza enn Hoggorm.

Støtter andre forslag over, men det spørs veldig hva du tenker på som god mat og prisklasse. Lysverket, Naboen og Moon er også gode spisesteder for en finere middag, samt mer tradisjonelle Enhjørningen og Bryggeloftet. Vil du god mat som ikke nødvendigvis er fancy så anbefales Mandalay, Bien Snackbar og Soya,  og for litt mer sære opplevelser Lucy eller Jaja.

Anonymkode: dd508...e45

Skrevet
Fjugur skrev (7 timer siden):

Enhjørningen på bryggen 

Det er jo stort sett bare for eldre folk

Anonymkode: 0b0fb...ebb

Skrevet
Tarzani skrev (11 timer siden):

Har du gode matopplevelser fra Bergen? Fortell!

Skal ut og spise der, men vet ikke hvor de har god mat. 

Kommer an på prisklasse. Lysverket er bra for det litt dyrere. Colonialen 44 er ikke verd pengene, maten er som på bjerck, bra men ikke noe eksepsjonelt. (Gå i såfall heller på Bjerck lavere pris) Huggorm har god pizza men kalde lokaler. Prøv allmuen.. det er rett og slett bra for pengene selv om servicen kan variere :) 

Anonymkode: d7390...bc1

Skrevet

Villani

Jaja

Colonialen kranen

Escalon

olivia

Sushimi (usikker på om det bare er take away) 

Anonymkode: c87b7...dea

Skrevet

Pastasentral ♡

Anonymkode: 31a6a...f86

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Pastasentral ♡

Anonymkode: 31a6a...f86

Nå tuller du? Det er flere veldig greie italienske i Bergen, Pastasentralen er ikke en av de. Er rimelig da

Hvis Marg og Bein er åpent er det er hyggelig sted med god mat. 

Anonymkode: 43229...2b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...