AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Vi er ett godt voksen par som skal møte dame om ikke alt for lenge. Dama vi skal møte bi/lesbist, hun heller mere til det siste😊. Dama I vårt forhold er bisexuell, men har ikke så mye erfaring med dame. Så til spørsmålet. Har dere noen gode ideer så møte blir vellykket. Hvordan få damene til å starte med naturlig kos? Er det noen pirrende leker. Jeg har tenk litt på kort, terninger osv så taperen må gjøre noe på de andre. Litt alkohol blir det for å lette litt på "sløret" men det skal ikke være noe fyllefest. Mere en deilig sexfest.😊 Anonymkode: fae53...f16 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er ett godt voksen par som skal møte dame om ikke alt for lenge. Dama vi skal møte bi/lesbist, hun heller mere til det siste😊. Dama I vårt forhold er bisexuell, men har ikke så mye erfaring med dame. Så til spørsmålet. Har dere noen gode ideer så møte blir vellykket. Hvordan få damene til å starte med naturlig kos? Er det noen pirrende leker. Jeg har tenk litt på kort, terninger osv så taperen må gjøre noe på de andre. Litt alkohol blir det for å lette litt på "sløret" men det skal ikke være noe fyllefest. Mere en deilig sexfest.😊 Anonymkode: fae53...f16 Ser jeg har skrevet lesbisk feil😊 Anonymkode: fae53...f16
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Vi har gjort noe lignende en gang, og det var en veldig kul opplevelse, men kjemien var også god. Tok et glass vin ute først. Da vi dro hjem satt vi og snakket. Tilbød å låne bort dusjen vår. Jeg stelte meg og hadde på sexy undertøy og vi fortsatte bare å snakke og hygge oss. Ble en veldig naturlig overgang til sex når alle plutselig var nakne og halvnakne. Kommunikasjon er viktig ja, husk å spørre om samtykke underveis også, så alle føler seg ivaretatt. Anonymkode: 3b58b...19b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå