Gjest Gratinara Skrevet 21. januar 2022 #1 Del Skrevet 21. januar 2022 Geriljabrodering er i vinden! Spesielt i de tider der samfunnet og politikken svikter oss vanlige mennesker. Kom over en fantastisk side på Facebook her om dagen som handler om "geriljabrodering"... en fantastisk sjanger for meninger og frigjøring oss kvinner imellom som også berører samfunnsmessige temaer og hverdagslig humor... Kom med tips i denne tråden til hva man kan geriljabrodere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Del Skrevet 21. januar 2022 Gratinara skrev (15 timer siden): Geriljabrodering er i vinden! Spesielt i de tider der samfunnet og politikken svikter oss vanlige mennesker. Kom over en fantastisk side på Facebook her om dagen som handler om "geriljabrodering"... en fantastisk sjanger for meninger og frigjøring oss kvinner imellom som også berører samfunnsmessige temaer og hverdagslig humor... Kom med tips i denne tråden til hva man kan geriljabrodere! Ironi på høyt plan. Anonymkode: 625b2...410 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 22. januar 2022 #3 Del Skrevet 22. januar 2022 (endret) Du finner mange geriljabroderier på Pinterest. I hvertfall gjorde jeg det for et par år siden. Og på Etsy. Kanskje du kan finne tips der. Men jeg husker ikke hva de kalles på engelsk. Er vel bare fantasien som setter grenser. Noen kaller geriljabroderi «Funny embroidery». Endret 22. januar 2022 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Del Skrevet 22. januar 2022 Min evige favoritt er de broderte påfuglene, med skriften «Drit i fjæra, vis oss kuken!» 🤣 Anonymkode: 86c66...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Del Skrevet 22. januar 2022 Synes ikke slike ting er morsomt. Fikk et slikt til jul av en venninne og det kommer aldri på veggen hos oss. Anonymkode: 92ba8...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Del Skrevet 22. januar 2022 Jeg elsker å brodere men geriljabrodering er vel ikke akkurat i vinden, heller litt old news? Anonymkode: 78c21...ff8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. januar 2022 #7 Del Skrevet 22. januar 2022 Jeg synes geriljabrodering bare er tåpelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Del Skrevet 22. januar 2022 Teatrica skrev (1 time siden): Jeg synes geriljabrodering bare er tåpelig! Enig. Hvorfor har banning på veggen? Ikke er det fint heller. Anonymkode: 92ba8...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #9 Del Skrevet 22. januar 2022 Enig med de over. Hvor skal man ha det? Kan ikke tenke meg noe mer harry enn å ha "Drit i fjæra, vis oss kuken" synlig en plass i huset mitt. Anonymkode: ac6d8...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #10 Del Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Enig med de over. Hvor skal man ha det? Kan ikke tenke meg noe mer harry enn å ha "Drit i fjæra, vis oss kuken" synlig en plass i huset mitt. Anonymkode: ac6d8...763 Enig! Men det er fortsatt favoritten min, og jeg fniser hver gang jeg ser den 😅 Anonymkode: 86c66...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå