minienthe Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 denne skal jo være så superbra og alt det der så jeg kjøpte en boks med jordbærlukt i sta for å teste, er en svoren tilhenger av lypsyl aloe vera men nå i disse kalde tider så bruker jeg den opp så forbannet fort da jeg er mye ute i tørr og kald luft. synes den virker ganske drøy når jeg tar den på og det virker ikke som det trengs mye om gangen andres erfaringer ?
Nicky B Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har den med jordbær lukt. Orket ikke rose lukta på den originale rosebud salven, syns den stinket gammel sur dame... Jeg har jo vært avhengig av carmex leppepomade men når min faste "dealer" la ned fikk jeg jo et kjempeproblem og jeg orket ikke reise land og strand rundt for å finne den, så da prøvde jeg rosebud. Tok litt tid å bli vant til den, men den holder seg lenge på leppene og nå er jeg stor fan. Min har ihvertfall vært superdrøy, har hatt den i ca 9 måneder og enda er den ikke tom.
Ephemera Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Lukter det mye jordbær av den? Og hvordan blir den på leppene? Blank? Med eller uten farge?
minienthe Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2005 blir sånn semiblank uten farge hos meg ihvertfall... og ja, den gammeldamelukta var vel hovedgrunnen til at jeg kjøpte med jordbær og
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 jeg har begge. Syns faktisk den orginale funker bedre.
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #6 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Ta en titt i denne tråden Endret 20. oktober 2005 av Lilypie
Shoegal Skrevet 20. oktober 2005 #7 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har både den originale og den med jordbær. Liker ingen av dem.
Søtpotita Skrevet 20. oktober 2005 #8 Skrevet 20. oktober 2005 Har den originale og syns den funkar bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå