AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 I sommer (begynnelsen av august) skal jeg føde. Jeg har et barn til og lurer på hva vi da kan finne på i sommer? Noen som har noen tips? (Dyreparken og Sabeltann greien har vi gjort to år på rad, og frister lite å rundt der høygravid) Noe tid vil gå i båt, men føler vi må gjøre noe gøy for hun på 5 og. Forslag? Anonymkode: c0da0...ec9
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 For et barn på 5 kan det være like gøy å være ute i hagen og leke, være på strand, badebasseng i hage etc. Behøver ikke å være noe veldig tilgjort. Kanskje barna/far kan starte med prosjekt å bygge hytte etc i hagen? Anonymkode: 06b25...b51 3
Forundret.. Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Jeg ville ikke reist bort men heller tatt noen rolige dagsturer i regionen rundt. Hvor i landet bor dere? 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Holder i massevis å være i hagen, i skogen, på stranda osv. Da kan du regulere aktivitetsnivået etter hva du orker. Eller reise en uke til famile/venner/hytte Så kan dere jo alltids legge til dagsturer til lekeland, badeland, teater eller noe. Enten for alle, eller for far og barnet. Anonymkode: 8d866...720 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå