AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Prøver å finne ut hvorfor ungen min plutselig har blitt så knyttet til en mini bamsehund. sluttet med smokk for en stund siden og var vel litt etter jeg kjøpte denne minihunden, men så har også min mor sin hund også gått bort. Men det var vel pga smokken. nå er ikke kosebamsen den eneste lenger, og hunden skal være med overalt også 😂 syns bare det var litt vittig. Er det normalt at de finner en erstatning for smokken? Er absolutt ingen andre bamser han er blitt knyttet til utenom den som han har hatt med seg hele veien. Anonymkode: 17645...b16
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Noen barn bare knytter seg til ting. Sønnen min bare måtte ha med seg bilen sin overalt en hel sommer, den måtte også være med når han skulle sove, så det må ikke engang være en bamse. Anonymkode: 80544...809
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 Alle mine har brukt kosefille sammen med smokk. Da smokken ble borte ble kosefilla værende, samtidig med at de begynte mer med bamser og andre leker som bare måtte være der i sengen og når de trengte trøst/ro. Det er helt normalt, selv om ikke alle barn trenger det. Anonymkode: 4730d...89f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 Skjønner, takk for svar. 😊 Anonymkode: 17645...b16
AnonymBruker 42 Skrevet 20. januar 2022 #5 Skrevet 20. januar 2022 JA det er vanlig. Det er faktisk nesten like vanlig for voksne, tro det eller ei! (dvs. erstatte det ene "viktige" med det andre) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå