AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Hei, jeg har to foreldre som har drevet med musikk hele livet og brenner skikkelig for det. Jeg gjorde det en stund før jeg ble lei, og nå føler jeg at de er skuffet over meg. Er det rart at jeg ble lei? Ofte pleier man å arve slike interesser eller «gen», men jeg har bare ikke helt samme drive som de...tenker dere dette om deres barn? Hvis dere er skikkelig gode til noe også følger ikke barna samme fotspor? Anonymkode: b839a...09f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Jeg som forelder mener barna må gå sine egne veier, gjøre det som gjør dem lykkelige🙂 Anonymkode: b1d94...687 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Ja, du burde finne din egen greie. Musikk høres veldig gøy ut, men det er jo krevende å leve av det om man ikke er veldig flink eller brenner for det. Gjør det som er riktig for deg. Foreldrene dine vil nok bli stolte når de ser hva du får til på det området du liker etter hvert. Anonymkode: f60d2...b40
Matas Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg