Gjest lei seg Skrevet 19. oktober 2005 #1 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er så lei meg... Har trålet opp og ned på internett i håp om å finne noen vinterkåpe av ull men trenger den i en stor størrelse. Helst en 52-54 eller noe sånt. Fant en på laredoute, men de selger bare i 52 og det er nok litt lite tror jeg da... Har ikke lyst å se ut som om jeg har dratt en sekk over meg heller, litt elegant må de da være!? Håper på svar fra noen hjelpsomme sjeler....
minienthe Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 har du sjekket spar kjøp ? de pleier å ha litt av hvert i ymse størrelser
Leo Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Når jeg leser slike innlegg får jeg nesten lyst til å begynne å arrangere guidede turer til USA! Selv er jeg 162 cm. høy og bruker vanligvis 42/44 i Norge/Europa hvis klær skal passe rundt byste og hofte. Som regel passer det ikke i det hele tatt!!! I USA så er jeg derimot en "liten/petite 36/38" og det finnes egne butikker for meg! Da passer også klærne perfekt både i bredde og lengde. 52/54 betyr egentlig at man har et brystmål som er 15 cm. mer enn mitt og det skal ikke så mye til for sunne, friske norske jenter!!! Hvis USA er litt langt å reise, så jeg kan anbefale PM (Personlig Mote). Var innom der i går og prøvde kåpe/jakke og de har store størrelser. Skal også se om jeg finner adressen til Gerd Sjögren i Sverige som har nettbutikk. PS. Kom nettopp tilbake fra et lengre opphold i USA og siden både samboeren min, etter norske forhold, havner i kategorien "små og feite", tror jeg at jeg har noe å bidra med hvis du sender meg en PM.
Ephemera Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 Har du prøvd BB (Big is buitiful)-avdelingen på H&M? KappAhl har også en avdeling med store størrelser.
Gjest lillelou Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 Hvis USA er litt langt å reise, så jeg kan anbefale PM (Personlig Mote). Var innom der i går og prøvde kåpe/jakke og de har store størrelser. Skal også se om jeg finner adressen til Gerd Sjögren i Sverige som har nettbutikk. Hmmmm...det er ikke Gudrun Sjödèn du mener? I såfall er nettadressen www.gudrunsjoden.no
Annie Skrevet 20. oktober 2005 #6 Skrevet 20. oktober 2005 KappAhl har en rålekker kåpe i str 52/54. Sort og hvit spettet i tweed tror jeg det er. Koster 999,-. Løp og kjøp!!! Det sitter perfekt for oss som er litt større.
Eføy Skrevet 20. oktober 2005 #7 Skrevet 20. oktober 2005 De har noen fine kåper på Cellbes også. www.cellbes.no De går opp til størrelse 54.
Gjest lei seg Skrevet 20. oktober 2005 #8 Skrevet 20. oktober 2005 Takk for mange tips! Annie: På hvilken kappahl butikk har du kjøpt denne kåpen????? Har den hette? Har vell ikke noe bilde som ligner litt på fasongen/fargen .....?
Annie Skrevet 20. oktober 2005 #9 Skrevet 20. oktober 2005 HAr ikke noe bilde nå, men det var en forholdsvis rett fasong, men allikevel noe figursydd. Den hadde ståkrave og var uten hette. Den jeg så var på Maxi senteret på Hamar i forrige uke. Kjøpte den ikke fordi finansene ikke tillater det akkurat nå, men gjett om jeg angrer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå