AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Igår og idag har jeg hatt kynnere som også har gjort litt vondt. Eller vondt er feil, det er mer ubehagelig Type menssmerter nederst i magen/korsryggen. Jeg er 37+4 uker idag, og lurer på om dette er modning, normale kynnere, eller hva det kan være. Kynnere har jeg hatt siden uke 19-20, men aldri med murringer som nå. Dette er tredje barnet, men jeg husker ikke at jeg har hatt slik med de andre. Anonymkode: 4d012...420
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Jeg hadde det slik med 3 barnet i hele 14 dager før det begynte skikkelig. Sliiiitsomt! Men til gjengjeld fikk jeg en kort og grei fødsel. Tenker at de kanskje gjorde litt nytte likevel😅 Anonymkode: f0f08...ce4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde det slik med 3 barnet i hele 14 dager før det begynte skikkelig. Sliiiitsomt! Men til gjengjeld fikk jeg en kort og grei fødsel. Tenker at de kanskje gjorde litt nytte likevel😅 Anonymkode: f0f08...ce4 Usj tungt! Men godt det kom til nytte😂 Anonymkode: 4d012...420
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Så fort jeg kjente menssmerter/murringer så var det riene som startet hos meg og fødselen var i gang . Alle graviditeter og fødsler oppleves jo så forskjellig at det er litt håpløst å vite noe som helst 😂 Anonymkode: a6657...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå