Gjest Frustrert jente Skrevet 19. oktober 2005 #1 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei alle sammen Lurte lenge på om jeg skulle skrive dette innlegget av frykt for å bli gjenkjent av mine venner, som kanskje leser dette forumet, men shit au...Jeg tar sjansen likevel Saken er at jeg har veldig vanskelig for å forelske meg...Sikkert fordi jeg er svært kresen. Uansett så har det skjedd noe som jeg trodde aldri skulle skje meg noen gang. Jeg studerer til vanlig og bruker meste av dagen min på skolen. For noen uker siden "traff" jeg på en fyr som rett og slett tok pusten fra meg. Jeg traff ham ikke på en sånn måte at jeg begynte å prate med ham...åneida. Jeg gikk med nesa mi i en bok, og så klønete som jeg var gikk jeg rett på ham. Da jeg så opp fikk jeg se det nydeligste smilet, og en så lattermilde øyne....Uff. Og det eneste jeg kunne få fram var bare : "OI!!" Etter dette første møtet, har jeg fått øye på ham flere ganger på skolen. Klarte å dunke borti ham igjen i kantinen. Han har holdt døren opp for meg, og smilt (han er sikkert hyggelig med alle!! ). Og når han ser meg, smiler han litt usikkert, men ikke noe mer. Jeg klarer aldri å holde blikket hans noe særlig lenge...uff, dette gjør meg usikker. Jeg blir så frustrert, fordi jeg aner ikke hva som skjer med meg. Føler meg som en ordentlig fjortis! Hehe...Føler at jeg går rundt og er litt "avstandsbetatt" hvis jeg kan kalle det slik. Er ikke forelsket (tror jeg) da jeg ikke kjenner fyren i det hele tatt. Vet ikke en gang hva han heter Det eneste jeg føler er at jeg gleder meg til å gå på skolen i håp om å se ham igjen. Siden jeg ikke aner hva slags fag han tar, og hva annet han driver med, blir det bare tilfeldig at jeg ser ham. Jeg aner ikke hva jeg vil med denne fyren...Vil bare bli kjent med ham kanskje? Men så kommer sånne tanker som...Han har sikkert kjæreste allerede, eller...huff...jeg er ikke attraktiv for ham, jeg er ikke hans type, osv...Blir snart gæren her jeg. Merker så godt skuffelsen når jeg ikke ser ham i løpet av dagen. Hva søren er det som foregår? Jeg har aldri vært sånn mot noen før..og det skremmer meg litt til tider, men samtidig så føles det litt godt, hvis dere skjønner hva jeg mener Hva skal jeg gjøre? Mine venner sier at jeg bør snakke med ham neste gang jeg ser ham, så får jeg kanskje et annet syn på ham. For alt jeg vet, kan han være den største drittsekken som finnes Men huff...jeg er så feig når det gjelder ham, og det er ikke lik meg i det hele tatt! Jeg kjenner meg ikke igjen her...hehe. Noen som har det som meg? Har så mange følelser som herjer i meg om dagene, så det var ekstra godt å få de ut, hehe...Takk for du leste dette, og del gjerne dine erfaringer med meg. Vil høre hva dere ville gjort, og eventuellt hva dere faktisk gjorde Klemmer fra Frustrerte jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #2 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg syns det er deilig jeg ogha den følelsen av at han kanskje kommer i dag og sånt... ( har nemlig også ett øye til en på skolen) Det er herlig å ha en grunn til å pynte seg i den ellers grå og triste hverdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. oktober 2005 #3 Del Skrevet 20. oktober 2005 Samle opp mot og hør om han vil bli med til kantina og ta en kaffe neste gang Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 20. oktober 2005 #4 Del Skrevet 20. oktober 2005 Si hei neste gang du ser han!! (fikk det rådet..hehe..på gymnaset) Da vet han at du SER han. Finn ut om han er på blibioteket, hvilken fag han tar etc. Så spør du om et eller annet "helt tilfeldig" i køren i kantina/biblioteket/kontor/etc. Såååå..spør om dere skal ta en kaffe! (ikke for at jeg hadde turdt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #5 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det var hyggelig å lese denne tråden! Selv har jeg ikke blitt betatt eller sett en mann jeg liker på ca ett og et halvt år. Nå minte du meg på den gode følelsen! En ting som ble sagt over, som ikke er skummelt i det hele tatt (nesten) er å si Hei! og smile! Da blir dere på hils! Og det er litt av en utvikling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 20. oktober 2005 #6 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei hei.... Skjønner så godt åssen du har det.Jeg har det likedan på jobben jeg...Jeg har kommet så langt som å si hei siden det er en kollega så ser jeg han noen ganger.Har fått samma råd jeg også om å be han ut å ta en kopp kaffe men det kommer aldri til å skje, tør ikke! Jeg har som regel draget på de fleste og får hvem jeg vil men med han her er jeg så usikker for jeg får ikke noen blikk tilbake eller noe hint på at han kunne tenke seg meg da....Jeg føler med deg... Så jeg har egentlig ikke noe råd å gi deg... Gjør som noen her har sagt prøv å være tilfeldigvis på de stedene han er...ikke følge etter men du skjønner hva jeg mener. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia:) Skrevet 20. oktober 2005 #7 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det var hyggelig å lese denne tråden! Selv har jeg ikke blitt betatt eller sett en mann jeg liker på ca ett og et halvt år. Nå minte du meg på den gode følelsen! En ting som ble sagt over, som ikke er skummelt i det hele tatt (nesten) er å si Hei! og smile! Da blir dere på hils! Og det er litt av en utvikling ← Enig, jeg også vil ha den følelsen igjen finner aldri noen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter_Frustrert Skrevet 20. oktober 2005 #8 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei igjen alle sammen Takk for koselige innlegg og råd, hehe... Skal prøve å si hei til ham neste gang jeg ser ham Problemet er at jeg mister fatning når jeg får øye på ham...Så rart!! Jeg satt med en kamerat i kantinen idag. Da jeg skulle gå og snudde meg, så jeg "gutten" sitte der med gjengen sin. Han så rett på meg da jeg gikk forbi. Dumme meg, turte ikke å gjøre noe annet enn å bare smile...så flaut Selv om det hele var over på 5 sekunder, så har jeg gått rundt og vært glad i hele dag. Et lite glimt av ham er liksom nok til å gjøre dagen min lysere. Uff...kjenner jo ikke fyren i det hele tatt, men så har han allerede en sånn effekt på meg?! Er det mulig... Nå sitter jeg og tenker på at han har sikkert en kjæreste. Det er litt utrolig hvis en som ham skulle være singel...(ser ikke ut som han er typen til det), hehe...Så kjipt med sånne tanker! Kanskje det er lettere hvis jeg prøver å glemme ham og leve normalt, men det er heller ikke så lett! Jaja...får se hvordan det går, og hva som skjer imorgen Takk alle sammen for svar...Kom gjerne med flere innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå