AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 Har tatt negativ hjemmetest men testa meg i dag med pcr test,må jeg i karantene til prøvesvar kommer. Anonymkode: cbd91...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Ja man drar ikke rundt overalt og på besøk osv når man venter svar på PCR-test. Jeg holder meg hjemme når jeg tar PCR-test til jeg får svar som uansett kommer samme kveld eller dagen etter. Gå tur og sånt kan man jo. Anonymkode: 6f430...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 Ikke uten symptomer eller at noen i husstanden er smittet. Men altså, viss du tror du er smittet - så må du jo holde deg hjemme?! Anonymkode: 4278a...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skøyer Skrevet 21. januar 2022 #4 Del Skrevet 21. januar 2022 Det kommer helt an på. Har du tatt boosterdose for mer enn en uke siden og ikke har symptomer kan du ta pcr annenhver dag i syv dager, eller hurtigtest hver dag og i begge tilfellene gå på jobb. Dette er hvis det er smitte i husstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg