trøndermann38 Skrevet 23. januar 2022 #21 Skrevet 23. januar 2022 https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiKwKXI8Mf1AhUJSvEDHedJCfYQFnoECBUQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.computerworld.com%2Farticle%2F2547129%2Ftutorial--how-to-set-up-wpa2-on-your-wireless-network.html&usg=AOvVaw1yuDhRFO2dgBGqFoCLH5Nx
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #22 Skrevet 23. januar 2022 Trinn 1: windows OS. Jeg er ikke sikker om jeg har det. Vet heller ikke var OS står for. Kanskje det står for operative system? Trinn 2: Wi-Fi Alliance opprettholder en online database med produkter som er noe vanskelig å bruke. Jeg kom iallfall ikke inn på link til trinn 2. Trinn 3: Slik setter du opp den trådløse sikkerhetsdelen av ruteren til å støtte WPA2. Regner jeg skal kun se under Asus wifi boksen? Trinn 4: Nå kommer den morsomme delen. Når du har satt opp ruterne, må du få klientene til å fungere skikkelig. Jeg skal vise deg skjermene for Windows, men Macen er lik. Det største problemet er at du må huske PSK-en du brukte til å konfigurere ruteren og angi den når du blir bedt om det av operativsystemet. Du kan skrive inn en hvilken som helst frase fra 8 til 63 tegn, og jo lenger jo bedre. Ikke glem å matche den riktige kombinasjonen av akronymer som du valgte da du satte opp ruteren til å matche det som kreves i Windows' Wireless Properties Association-dialogboks, som vist i dette skjermbildet: Regner med dette betyr noe. Kanskje jeg kan få det til, er det noe anmerkninger til det jeg har skrevet. Siden var ikke helt oppdatert. Anonymkode: 554af...6a3
trøndermann38 Skrevet 23. januar 2022 #23 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trinn 1: windows OS. Jeg er ikke sikker om jeg har det. Vet heller ikke var OS står for. Kanskje det står for operative system? Trinn 2: Wi-Fi Alliance opprettholder en online database med produkter som er noe vanskelig å bruke. Jeg kom iallfall ikke inn på link til trinn 2. Trinn 3: Slik setter du opp den trådløse sikkerhetsdelen av ruteren til å støtte WPA2. Regner jeg skal kun se under Asus wifi boksen? Trinn 4: Nå kommer den morsomme delen. Når du har satt opp ruterne, må du få klientene til å fungere skikkelig. Jeg skal vise deg skjermene for Windows, men Macen er lik. Det største problemet er at du må huske PSK-en du brukte til å konfigurere ruteren og angi den når du blir bedt om det av operativsystemet. Du kan skrive inn en hvilken som helst frase fra 8 til 63 tegn, og jo lenger jo bedre. Ikke glem å matche den riktige kombinasjonen av akronymer som du valgte da du satte opp ruteren til å matche det som kreves i Windows' Wireless Properties Association-dialogboks, som vist i dette skjermbildet: Regner med dette betyr noe. Kanskje jeg kan få det til, er det noe anmerkninger til det jeg har skrevet. Siden var ikke helt oppdatert. Anonymkode: 554af...6a3 1. Du vet ikke om du har windows? OS er operativ system. 2. Flere programmer som kan innvirke på dette, vpn og virusprogrammer særlig(totalt unødvendig og bruke penger på). 3. Ja. Gammel side men nyere rutere er jo standard med wpa2 eller bedre, var jeg deg ville jeg kjøpt en ny ruter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #24 Skrevet 23. januar 2022 trøndermann38 skrev (11 minutter siden): 1. Du vet ikke om du har windows? OS er operativ system. 2. Flere programmer som kan innvirke på dette, vpn og virusprogrammer særlig(totalt unødvendig og bruke penger på). 3. Ja. Gammel side men nyere rutere er jo standard med wpa2 eller bedre, var jeg deg ville jeg kjøpt en ny ruter ruteren er veldig ny. Den overlapper boksen på veggen siden den sviktet. Anonymkode: 554af...6a3
trøndermann38 Skrevet 23. januar 2022 #25 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ruteren er veldig ny. Den overlapper boksen på veggen siden den sviktet. Anonymkode: 554af...6a3 Da er det nok et program på pcen som skaper problem
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #26 Skrevet 23. januar 2022 trøndermann38 skrev (4 minutter siden): Da er det nok et program på pcen som skaper problem men jeg tror inn på asus kontoen. Men får ikke til å komme inn der første gang. Anonymkode: 554af...6a3
trøndermann38 Skrevet 23. januar 2022 #27 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): men jeg tror inn på asus kontoen. Men får ikke til å komme inn der første gang. Anonymkode: 554af...6a3 Mest trolig er det et vpn eller virusprogram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå