Gå til innhold

Eldre damer som ser bedre ut enn de yngre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det er mange usikre sjalu jenter på 20? Prøver å fremstille damer over 30 som gamle og slappe, når sannheten er at kvinner er i sin beste alder fra rundt 30+-55 :) 

Mange på 40 som danker ut 20 år gamle jenter! 

et eksempel er hun her! Hun er straks 40😘

B7E3C04A-75D9-434B-A4E2-79CA5520D752.jpeg

7FD9ADD0-2954-49E9-9551-D4C38592AFDF.jpeg

347713DA-0611-49C7-88C0-85CA32B82C9A.jpeg

Anonymkode: 50a90...10a

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et omtrent ikke-eksisterende fenom, men en myte halgamle kvinner rammet av alderspanikk (og komsmetiske inngrep) prøver å skape.

Anonymkode: b729b...8f7

• Liker 4
Gjest AnomynBruker
Skrevet

Den fjonge damen på bildet lever jo av å se pen ut. Hun har mye erfaring i posering og sminke, f.eks. 

Når hun også blir sliten av mann, barn, husarbeid og regninger får også hun mårratryne. 

Skrevet

Å poste bilder av den marginale 0.0001% over 30 som ser bra ut gjør det ikke til et faktum.

Anonymkode: 69020...8d0

• Liker 4
Skrevet

Paulina Porizkova (56)

Unge kvinner vil alltid ha et fortrinn.

Men hun her gir meg håp ihvertfall 😅

Screenshot_20220120_235059_com.instagram.android~2.jpg

Screenshot_20220121_082503.jpg

Anonymkode: 15d83...c37

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Paulina Porizkova (56)

Unge kvinner vil alltid ha et fortrinn.

Men hun her gir meg håp ihvertfall 😅

Screenshot_20220120_235059_com.instagram.android~2.jpg

Screenshot_20220121_082503.jpg

Anonymkode: 15d83...c37

Hadde ikke rørt hun der om hun tigget om det.

Anonymkode: 0d9cb...db8

• Liker 1
Skrevet

Alt er relativt. Jeg er 40 og ser langt bedre ut nå en da jeg var 20. ser likevel at majoriteten av 20 åringer er flottere en meg. Ville dog ikke vært 20 igjen. Med alder kommer trygghet og selvfølelse jeg aldri ville vært foruten

Anonymkode: 79473...cdb

• Liker 19
Skrevet

Aldri om eldre kvinner ser bedre ut enn yngre kvinner, dersom du tar bort de ytterst få unntakene av noen få eldre som ser bedre ut enn noen veldig få yngre. Ung er alltid bedre, visuelt. Eldre damer er bedre på så utrolig mange andre måter. 

Anonymkode: c53fb...283

Skrevet

Modenhet, selvtillit og en godt trent kropp kan være svært tiltrekkende!

Når det er sagt så er det unntaket at eldre ser bedre ut, ikke regelen etter min mening. 

Anonymkode: f7a6a...714

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Blir for dumt å kalle kvinner mellom 30 og 50 for eldre. Man må i det minste ha nådd pensjonist alderen,  for å bli kalt eldre. 

Skrevet

Tullete. Joda, man kan alltid finne frem 40+ damer som ser bra ut for alderen. Men i all hovedsak kan ingenting slå purunge duggfriske jenter på 20 år. 

Anonymkode: 93c0f...e21

Skrevet

Jevnt over vektlegger menn ungdommelighet mye høyere når de vurderer en kvinnes attraktivitet enn det kvinner selv gjør. Det er vel ganske enkel biologi

Anonymkode: 5a9cf...0a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Virker som det er mange usikre sjalu jenter på 20? Prøver å fremstille damer over 30 som gamle og slappe, når sannheten er at kvinner er i sin beste alder fra rundt 30+-55 :) 

Mange på 40 som danker ut 20 år gamle jenter! 

et eksempel er hun her! Hun er straks 40😘

B7E3C04A-75D9-434B-A4E2-79CA5520D752.jpeg

7FD9ADD0-2954-49E9-9551-D4C38592AFDF.jpeg

347713DA-0611-49C7-88C0-85CA32B82C9A.jpeg

Anonymkode: 50a90...10a

Dette var et utrolig dårlig eksempel! Om dama er 40 er helt underordnet. Ho har jo fylt opp kroppen med Botox eller hva det er! Dama er kunstig!

• Liker 4
Skrevet

Min erfaring er at selvsikre menn tiltrekkes i stor grad av eldre damer, som holder seg bra, og at de ikke bryr seg om alder i det hele tatt, bare tiltrekningen er der.

Usikre menn derimot er nok mer opptatt av at dama bør være yngre.

Som dame over 50 opplever jeg hele tiden overalt hvor jeg ferdes at yngre menn ned i 30 år tiltrekkes av meg 😉

Selv synes jeg 20 år yngre er for mye for meg, men hender at menn i 30 årene også fremstår som eldre enn de er 😉 

Anonymkode: f1c70...f19

• Liker 8
Skrevet

Jeg forstår på en måte hva folk mener med at unge jenter er så vakre, men samtidig opplever jeg ikke den typen skjønnhet som tiltrekkende selv. At noe objektivt sett er pent å se på, betyr ikke at det er tiltrekkende. 

Jeg kan se at menn er pene, men jeg er ikke tiltrukket. Jeg kan se at en bil er nydelig i fasongen, men den er ikke tiltrekkende. En utsikt over flott natur kan være utrolig vakker, men det er ikke tiltrekkende. 

Min konklusjon, fra eget perspektiv, er at unge kvinner kan være vakre, men voksne kvinner er tiltrekkende. 

Det er absolutt hold i uttrykket "Beauty is only skin deep". :) 

Anonymkode: b358d...982

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at selvsikre menn tiltrekkes i stor grad av eldre damer, som holder seg bra, og at de ikke bryr seg om alder i det hele tatt, bare tiltrekningen er der.

Ok så det du sier er at selvsikre damer tiltrekkes i stor grad lave menn? Og ikke bryr seg om høyden i det hele tatt, bare tiltrekningen er der?

Anonymkode: 5a9cf...0a4

Skrevet
2 minutter siden, Frank Franke said:

Dette var et utrolig dårlig eksempel! Om dama er 40 er helt underordnet. Ho har jo fylt opp kroppen med Botox eller hva det er! Dama er kunstig!

Diskusjonen her går vel egentlig mest på om det er mulig for kvinner i ulike aldre å oppfylle de eksakt samme, snevert definerte skjønnhetsidealene.

Hvilket jo med visse anstrengelser, inkl inngrep osv. sikkert er mulig om hun er 40 eller 50, og det skal være åh, så imponerende.

Mens samtidig er det av ulike grunner like umulig for ganske mange av langt yngre kvinner å oppfylle de samme idealene.

Det samme kunne nok like så vel vært overførbart til menns kropper og utseende.

Så det overordnede her er vel konformiteten til "idealer" og ikke alder i seg selv, som jeg (også) ser det.

Anonymkode: 92a93...da2

Skrevet

En pen 40-åring vil selvfølgelig være penere enn en mindre pen 20-åring. Ungdom er ikke ensbetydende med skjønnhet. Trenger da ikke være rakettforsker for å skjønne noe så elementært.

Anonymkode: affb3...ade

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En pen 40-åring vil selvfølgelig være penere enn en mindre pen 20-åring. Ungdom er ikke ensbetydende med skjønnhet. Trenger da ikke være rakettforsker for å skjønne noe så elementært.

Anonymkode: affb3...ade

Nettopp. Og Triana var enda flottere for 20 år siden enn hun er nå;)

Anonymkode: 4f59c...cf0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mer fornøyd med utseende  og kropp nå  som 43 åring enn 23 åring.

Da jeg  var 23 år drakk og festa jeg mye og spiste mye crap og trente sjelden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...