Gå til innhold

Hvilke klær bruker dere som er mellom 25-35 år til hverdags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv 29 år, og syntes jeg har så kjedelig klesstil! Jobber på sykehjem, så går i uniform på jobb, dvs. at jeg bare slenger på meg noe og bruker det resten av dagen også🙈

Har små barn, så jeg er sjeldent med venninner etc i hverdagene. Møtes vi på kvelden eller i helgene er det som regel ut og spise, klubb osv. Så da pynter vi oss litt mer enn hva vi gjør til hverdags.

Skal begynne i ny jobb til våren, der man bruker privatklær. Trenger litt inspirasjon til fine og behagelige hverdagsklær som passer min aldersgruppe.😊 spesielt bukser! Legg gjerne med linker!

Anonymkode: a2567...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50-tallsstil, dvs primært kjoler, kåper, skoletter og lignende. 

• Liker 4
Skrevet

Favorittbuksene

Ellers bruker jeg også en del av buksene til Levi's, men de slår ikke Even & Odd sine når det kommer til behagelighet😅

Jeg kombinerer ofte med helt vanlig ensfargede collegegensere uten hette/lomme eller strikkagensere nå når det er kaldere tider. Jeg har veldig basic stil mao., men trives godt med det. Kan også bruke ensfargede skjorter eller t-shirt med print når det er varmt, men bruker ikke print ellers på klærne mine. 

Anonymkode: e92f8...64b

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Mye Bikbok og GinaTricot, ellers merker som Juicy Couture, Michael Kors, Fila, Adidas, Levis, Parajumpers, Canada Goose.

Anonymkode: adaa2...d78

Skrevet

Jeg bruker dressbukser fra f.eks. Fillipa K, ullgensere fra f.eks. Samsøe Samsøe, skjorter fra Gant, tynne gensere fra Arket, bluser fra Zara, kjoler fra COS. 

Anonymkode: e9664...a38

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker jeans, enkel singlet, og cardigans til hverdags. Til uformell sosialisering i helg, så er det jeans, singlet, og cardigan. Eventuelt en finere genser.

Til bursdager og andre anledninger hvor det er litt mer pyntet, så er det lang eller knelang kjole, helst løs-sittende. Og uten ermer.

Anonymkode: e7b3e...4c7

• Hjerte 1
Skrevet

Gratulerer med ny jobb! Har vært gjennom en klesdepresjon, der jeg over lang tid ikke har funnet noe fint å ha på, hverken i butikk eller nett. 

Et problem er at jeg liker høstklær bedre enn vår- og sommerklær 😅 jeg handlet en del på Match og Vic da det var salg i januar, 50% på merker jeg ikke ville tenkt å betale full pris for.  Har nesten ikke vært innom de butikkene fra før.  Floyd sin nettbutikk har også en del fint :)

Anonymkode: b9a1a...ad8

Skrevet

Her går jeg for det meste i jeans og college-gensere. Evt tracksuits fra Adidas og Nike. 

Har tidligere prøvd å kledd meg litt mer damete, da jeg følte jeg ikke kunne gå i jeans, hette-gensere og sneakers når jeg nærmet meg 35. Men følte meg så ukomfortabel 😅 

Unngår å bruke Fila-sneakers, Fila-gensere og Gant-gensere. Da kunne jeg sklidd rett inn i vennegjengen til dattera mi på 13 år 😅

Anonymkode: a8c08...17f

• Hjerte 1
Gjest Loublover
Skrevet

Jeg er 26 og går alltid i jeans, bruker nesten alltid pumps men går en del i støvletter og ankelstøvletter nå på vinteren. På jobb matcher jeg det med skjorte og blazer/jakke, og hjemme tskjorte og hettegenser, og ute på byen crop top eller en party topp😊

Skrevet

Fleecebukser og basic bomullsgensere, lange hettegensere. Bruker noen ganger velurbukse om jeg skal blant folk og det ikke er så kaldt . 

Anonymkode: b6d33...296

Skrevet

Jeg jobber i bank (ikke kundekontakt). 

Jeg går i jeans (jegging jane fra Cubus, eller en fra Only jeg liker veldig godt). Helst svart, men har også grå, og en blå jeg sjelden bruker. Helt vanlig basic topper eller gensre. 

JEg bruker også en del skjørt og kjoler. Hverdagsklær, ikke pynteskjørt og sånt. 

Jeg er også småbarnsmor. For meg er det viktig at klærene mine kan brukes også til å krype rundt på gulvet i. Jeg gidder ikke ha separate klær for jobb og hjemmeliv. 

Så alle buksene mine må være behagelige å gå med, OG se ok ut så jeg kan bruke dem på jobb. 

Alt må kunne vaskes på normalvask, ikke noe håndvask eller rens eller finvask. Alt må tåle litt bruk. 

Anonymkode: ad15e...994

• Nyttig 1
Skrevet

Liker best å ha på kjoler.

Skrevet
10 hours ago, LiseTV said:

Liker best å ha på kjoler.

Hvor kjøper du kjoler? :) 

Anonymkode: b9f6a...9f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor kjøper du kjoler? :) 

Anonymkode: b9f6a...9f1

Over alt. På butikker, Cellbes og brukthandel.

Skrevet

Jobber i barnehage og bruker som regel turklær, noen ganger treningstights. Og det er sjelden jeg gidder å skifte når jeg kommer hjem😅 Men i helger så går det i jeans og fine gensere, mye strikkegensere. På sommeren når det er varmt går jeg mye i kjoler.

Anonymkode: 70140...eae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 21.49):

Her går jeg for det meste i jeans og college-gensere. Evt tracksuits fra Adidas og Nike. 

Har tidligere prøvd å kledd meg litt mer damete, da jeg følte jeg ikke kunne gå i jeans, hette-gensere og sneakers når jeg nærmet meg 35. Men følte meg så ukomfortabel 😅 

Unngår å bruke Fila-sneakers, Fila-gensere og Gant-gensere. Da kunne jeg sklidd rett inn i vennegjengen til dattera mi på 13 år 😅

Anonymkode: a8c08...17f

Ganske likt deg, men bruker ikke jeans. Mye collegegensere, hettegensere og tracksuits. Jeg bruker ofte to hettegensere om vinteren, og liker å ha en sprek farge på den innerste, hvor bare hetta synes, og at den eventuell tar opp en farge det er litt av på den ytterste. Har for eksempel en grå Adidas med gule striper på ermene og har en tilsvarende gul Fila og Puma jeg bruker under. Og ja, Filagenserne brukes nå kun under da jeg ikke kan huske sist jeg så noen eldre enn tenåringer bruke dem. Fila joggesko ser jeg voksne med hele tiden, så de bruker jeg fortsatt. 

Anonymkode: 2725e...038

Skrevet

Går veldig mye i kjoler og skjørt, litt av det 50-tallsinspirert. Går også mye i cardiganer for jeg blir fort kald på overarmene. Veldig mye svart og gjerne et smykke eller to. Pluss ofte kjedelige, praktiske sko. 

Legger ved to bilder som ligner på stilen min. :)

Nå er jeg en som mener at klær ikke har alder, så på fritiden bør du kunne gå i nøyaktig hva du vil, men jeg skjønner at du vil ha litt retningslinjer for jobb. 

446bfe1d664b0d709490a7def3670dee.jpg

6834.jpg

Anonymkode: e40fb...3dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...