AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Noen som har gjort sin egen bryllupssminke, eller jobber med dette? Hvilke tips har dere til sminken, altså dekkevne av foundation osv? Anonymkode: 4c36a...ff4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Jeg sminket meg selv var veldig interessert for 5-6 år siden, men nå bruker jeg det lite. For meg var det viktig å ha en medium dekkevne, ikke full. Da ville jeg sett veldig unaturlig ut, selv med bronzer og blush. Jeg gikk for en bareminerals pro liquid foundation (usikker på om det er hele navnet), for den hadde jeg brukt en stund og var fornøyd med. Brukte primer under, og setting spray. Passet på å jobbe i tynne lag, og ikke overdrive. La til en del ekstra glød. Resultatet ble at jeg så ut som meg selv, bare litt mer pyntet Anonymkode: fcc51...6f2
Aviale Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Brukte primer under, og setting spray. Passet på å jobbe i tynne lag, og ikke overdrive. La til en del ekstra glød. Resultatet ble at jeg så ut som meg selv, bare litt mer pyntet Anonymkode: fcc51...6f2 Hvilke produkter er gode for å lage glød? Har sett litt på nett, men i anmeldelsene av slike produkter står det ofte at det ser ut som glitter…
Slitenmamma Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Husk å ikke bruke så mye pudder med flashback. Da blir du hvit i ansiktet på bildene
Gjest O.G. Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 19.45): Noen som har gjort sin egen bryllupssminke, eller jobber med dette? Hvilke tips har dere til sminken, altså dekkevne av foundation osv? Anonymkode: 4c36a...ff4 Ingen spf i produktene.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 Aviale skrev (På 1/21/2022 den 19.56): Hvilke produkter er gode for å lage glød? Har sett litt på nett, men i anmeldelsene av slike produkter står det ofte at det ser ut som glitter… Jeg brukte bare highlighter veldig svakt da, og er mange som absolutt ikke ser ut som glitter. Jeg syns glød er vanskelig å få til med full cover foundation. Husk å ta bilder av sminken med blitz, for som andre sier er det enkelte ting, som solkrem, og enkelte pudder som gir en uheldig effekt på bilder. Man får et hvitt lag over ansiktet. Hvis du er litt usikker er det kanskje bedre å betale noen, eller spørre noen venner? Jeg brukte vel 1500 kr på sminken min, innkjøp altså, men den bruker jeg fortsatt. Og noe hadde jeg fra før. Er du heldig klarer du deg med samme sum, men kan være mye enklere å betale noen og ikke måtte eksperimentere masse selv. Finnes masse tutorials på YouTube. Anonymkode: fcc51...6f2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå