Vestlandsdame Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Vi venter en jente og har termin helt i starten av mai, så hun kan komme både i april og i mai. Vogn er i hus, men helt grønn på hva man har i vognen på den tiden. Hva er den beste løsningen ? Vognpose skjønner jeg er lurt å ha, men hvilken type her på vestlandet. Hva er også den beste og mest praktiske løsningen utover i mai/juni hvis været blir varmt ? Er det bra med de vognposene som står vår/sommer på? Gjerne kom med noen innspill 🙂
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Vi har vokst urban til vinter og høst, og voksi skylight til vår og sen sommer. På sommeren brukte vi enten helseteppe eller ingenting. Anonymkode: 77ccf...b70
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 På den tiden ville jeg valgt korthåret vognskinn i bunn og babydyne oppå. Babyer som er så små regulerer dårlig temperaturen selv, så da er det lettere å kle på/av. Lammeskinnet både isolerer ved kulde og transporterer bort fuktighet ved varme og klamhet. Og temperaturen er veldig uforutsigbar på den tiden. Det kan være litt kaldt i april og den varmeste måneden i året i mai. Så slipper du å bruke penger på noe du evt ikke trenger med det første. My mer praktisk med tepper og dyne i en bagdel synes jeg, og vognpose i sportsdelen (forutenom vinterpose da dersom det er skikkelig vinter, da anbefaler jeg det, jeg er fornøyd med voksi urban der). Helseteppe kan også se litt kalde ut, men de er faktisk veldig fine på sommeren, de isolerer godt og slipper varme ut gjennom hullene. Det er med god grunn til at de brukes på sykehus hos pasienter og nyfødte som har vansker med å regulere temperatur. Anonymkode: ef92e...64b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå