Gå til innhold

Hva får barnehageansatte til og susse på barnet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Midt i covid tiden og andres barn??? Dette er det rareste jeg har observert i barnehagen!! Ikke greit i det hele tatt. En klem går så vidt. Hva er det som skjer med folk? 

Anonymkode: 4d2d5...77a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke greit nei.

Anonymkode: 94990...0e7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke greit nei.

Anonymkode: 94990...0e7

Hvordan kan jeg gi beskjed på en måte som at det ikke er ufint? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Midt i covid tiden og andres barn??? Dette er det rareste jeg har observert i barnehagen!! Ikke greit i det hele tatt. En klem går så vidt. Hva er det som skjer med folk? 

Æsj, ekkelt. 

Anonymkode: 162aa...9ed

Skrevet

Æsj så ekkelt!! Gjør de virkelig det? Hadde ikke sagt noe om de ga klem, men kyssing!!

Anonymkode: fad40...c0d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan jeg gi beskjed på en måte som at det ikke er ufint? 

Si det som det er. At du er skeptisk til at de gjør det midt i korona tidene eller i det hele tatt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Æsj så ekkelt!! Gjør de virkelig det? Hadde ikke sagt noe om de ga klem, men kyssing!!

Ja jeg ble helt satt ut når jeg henta i dag. Vi må hente barna ute mens bhg ansatte susser på barna 😳 Og når de i tillegg står og klager over at de er så utsatt i covid tida. 😴

• Liker 6
Skrevet

Ja jeg ble helt satt ut når jeg henta i dag. Vi må hente barna ute mens bhg ansatte susser på barna 😳 Og når de i tillegg står og klager over at de er så utsatt i covid tida. 😴

Flere?

Ta det opp med styrer. Det er uprofesjonelt covid eller ikke. Men sørlig uheldig i en pandemi. 
Hadde ikke sagt det skånsomt, men bare rett frem uten å legge til noe mer. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg opplevde det samme i går ved henting av barnet mitt,  men turte ikke si noe men syns det  var utrolig spesielt :-/

Anonymkode: 41244...925

• Liker 1
Skrevet

De er sikkert så pedagogiske mot koronavirus at den ikke biter på dem.

Selvfølgelig. 

Anonymkode: 162aa...9ed

• Liker 4
Skrevet

Suss på munnen, kinnet, hodet?

Anonymkode: 6c6fe...8ac

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Suss på munnen, kinnet, hodet?

Anonymkode: 6c6fe...8ac

Det lurer jeg også på. På munnen er bare rart, pandemi eller ei. 

Skrevet

Man går ikke rundt å susser på andre sine barn enten det er korona eller ei. Klem er selvfølgelig helt greit. Man kan ha et fint og nært forhold til barn uten å gå rundt å susse på de.

• Liker 7
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (3 minutter siden):

Man går ikke rundt å susser på andre sine barn enten det er korona eller ei. Klem er selvfølgelig helt greit. Man kan ha et fint og nært forhold til barn uten å gå rundt å susse på de.

Hvilke "andres barn" er du sammen med 8 timer per dag? 

Anonymkode: 477c2...882

• Liker 19
Skrevet

Munn ikke greit

hodet hekt greit 

Anonymkode: 7dcb7...956

• Liker 10
Skrevet

Jeg syns det er veldig fint at de ansatte i mine barns barnehage klemmer dem. Sussing har jeg ikke opplevd, og jeg hadde kanskje stusset litt fordi det er lite naturlig for meg (er ingen susser). Men jeg tenker heller ikke at det utgjør særlig mye for smitterisikoen i en barnehage. Der er de så tett på hverandre uansett, særlig i småbarnsavdelingene.

Anonymkode: 10449...a78

• Liker 5
Skrevet

Her nusser de ansatte jenta mi på kinnet/panna/hodet rett som det er, å jeg syns det altså er så koselig! Nå er det en bitteliten barnehage, å alle har et nært og godt forhold. Uansett om en ansatt eller et barn får korona, så er det vel uansett stor sjanse for at alle blir smittet. Unger klasser, slikker og er jo oppi alt og alle, så det hadde ikke bekymret meg. 

De kaller også barna for gullet/skjønningen/goingen osv, de behandler altså barna som de ville gjort med feks familie, å det setter jeg stor pris på. 

Anonymkode: 8527c...d41

• Liker 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...