AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Ønsker å være elskerinne til en gift mann som kan skjemme meg bort. Merker at jeg ønsker den spenningen, selv om jeg vet det er galt. Det er litt merkelig at jeg har lyst til det når jeg selv for noen år siden ble bedratt av daværende partner. Han var faktisk utro mot meg i 2 år og det var helt forferdelig da jeg fant det ut. Og etter det forholdet, føler jeg at jeg ble skadet for livet og at jeg ikke eier noe empati lenger, ikke ønsker jeg meg noe seriøst forhold med en mann. Nesten som at jeg har gått fra å være den snille, gode, den som gjør alt for en partner, den som elsker familielivet og stabilt forhold....Til å miste helt trua på menneskeheten at det er lettere å bare gå over til den dritt siden hvor jeg kan være en av drittsekkene. Lettere det... Men ja det var ikke dette tråden skulle handle om. Men, hvordan finner jeg meg en gift mann. Hvor befinner de seg hen. Ønsker også veldig gjerne å høre litt her med kvinner som har ett forholdt til en gift mann. Hvordan er det ? fordeler og ulemper ? Anonymkode: 9805b...f98 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Trollolol. Anonymkode: c428a...2e5 13 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trollolol. Anonymkode: c428a...2e5 du trenger ikke å ødelegge tråden min. Hvis du tror det er trolllooollloool da kan du bare luske forsiktig ut her ifra istedenfor å ødelegge for meg. Jeg lagde denne tråden for å få tips og råd og hvis du ikke har noe å tilby så kan du bare gå her ifra. Er så lei av at folk kommer med sånne troll greier når man lager en tråd som er basert på sannhet. Er faktisk ganske respektløst. Du VET ikke hva som er sant og ikke. Så la vær å kommenter. Anonymkode: 9805b...f98 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Skrevet 20. januar 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Han var faktisk utro mot meg i 2 år og det var helt forferdelig da jeg fant det ut. Og etter det forholdet, føler jeg at jeg ble skadet for livet Anonymkode: 9805b...f98 Så da er det greit at du ødelegger for andre, jajaja. 🙄 Stakkars den kona som har en mann som er utro mot henne, at hun kan få det forferdelig og bli skadet for livet – det gjør vel kanskje ikke noe? Pytt pytt, livet suger. Anonymkode: 522cf...4cf 15
bullehurk Skrevet 20. januar 2022 #6 Skrevet 20. januar 2022 Det er jo den enkleste sak av verden. Fikser du ikke det, så er det ikke mye håp for deg. Om dette er sant, vel å merke. 13
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Skrevet 20. januar 2022 Jeg traff han på en fest, han var der uten kona, jeg var singel. Vi fikk veldig god kontakt med en gang og jeg var nok litt frempå. Han fikk snapen min, så begynte det med litt forsiktig med uskyldige snapper før det utviklet seg og vi avtalte å treffes. Var veldig spennende, men anbefaler det ikke. Det utviklet seg til at vi delte veldig mye personlig. Da jeg endte det, så tok det 8 mnd. før han sluttet å kontakte meg. Anonymkode: f39f4...de2
Gjest AnomynBruker Skrevet 20. januar 2022 #8 Skrevet 20. januar 2022 Se deg om etter en overvektig og ustelt mann som har vært gift i minst 20 år. Smil til han, og du har han på kroken. Kona hans er antagelig dritlei av han og bare venter på ei unnskyldning til å hive han ut. Så da kan du sitte der mens den nyseparerte tjukkasen griner til deg om at han savner barna sine mens økonomien hans går til faens. Det blir nok kjempeartig!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #9 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ønsker å være elskerinne til en gift mann som kan skjemme meg bort. Merker at jeg ønsker den spenningen, selv om jeg vet det er galt. Det er litt merkelig at jeg har lyst til det når jeg selv for noen år siden ble bedratt av daværende partner. Han var faktisk utro mot meg i 2 år og det var helt forferdelig da jeg fant det ut. Og etter det forholdet, føler jeg at jeg ble skadet for livet og at jeg ikke eier noe empati lenger, ikke ønsker jeg meg noe seriøst forhold med en mann. Nesten som at jeg har gått fra å være den snille, gode, den som gjør alt for en partner, den som elsker familielivet og stabilt forhold....Til å miste helt trua på menneskeheten at det er lettere å bare gå over til den dritt siden hvor jeg kan være en av drittsekkene. Lettere det... Men ja det var ikke dette tråden skulle handle om. Men, hvordan finner jeg meg en gift mann. Hvor befinner de seg hen. Ønsker også veldig gjerne å høre litt her med kvinner som har ett forholdt til en gift mann. Hvordan er det ? fordeler og ulemper ? Anonymkode: 9805b...f98 Jeg la ut annonse på Nakenprat ang noe liknende. Kan vise deg tråden hvis du vil. Jeg fikk hvertfall VELDIG mange svar, men endte ikke opp med å møte noen. Det var igrunn ingen av de som kontaktet meg som kunne oppfylle de kravene jeg satte i annonsen. Det var veldig mye egoisme, "ser du søker noen du kan reise vekk med noen dager, det har jeg dessverre ikke tid og rom til, men legg meg gjerne til på snap" osv.... sånne ting. Husk at det å skulle bli skjemt bort av en som faktisk velger å være utro er ganske vanskelig å oppfylle, da han (ved å være utro) er en egoistisk dritt som kun tenker på seg selv. Han vil egentlig bare pule deg og så dra hjem til familien å late som ingenting. Anonymkode: 52eaf...1e8 14
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #10 Skrevet 20. januar 2022 Hvorfor vil du være en drittkjerring? Anonymkode: 4cb2d...eeb 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #11 Skrevet 20. januar 2022 Tinder og Nakenprat har mange opptatte menn. Anonymkode: 72ce1...24e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #13 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg traff han på en fest, han var der uten kona, jeg var singel. Vi fikk veldig god kontakt med en gang og jeg var nok litt frempå. Han fikk snapen min, så begynte det med litt forsiktig med uskyldige snapper før det utviklet seg og vi avtalte å treffes. Var veldig spennende, men anbefaler det ikke. Det utviklet seg til at vi delte veldig mye personlig. Da jeg endte det, så tok det 8 mnd. før han sluttet å kontakte meg. Anonymkode: f39f4...de2 Heh. "Uskyldig snapping". Er det rart damer blir bekymret når mannen snapper med andre damer? Nope. Får de høre at de er sjalu og kontollerende? Jepp. Anonymkode: 4cb2d...eeb 8
GrønnNellik68 Skrevet 20. januar 2022 #14 Skrevet 20. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ønsker å være elskerinne til en gift mann som kan skjemme meg bort. Merker at jeg ønsker den spenningen, selv om jeg vet det er galt. Det er litt merkelig at jeg har lyst til det når jeg selv for noen år siden ble bedratt av daværende partner. Han var faktisk utro mot meg i 2 år og det var helt forferdelig da jeg fant det ut. Og etter det forholdet, føler jeg at jeg ble skadet for livet og at jeg ikke eier noe empati lenger, ikke ønsker jeg meg noe seriøst forhold med en mann. Nesten som at jeg har gått fra å være den snille, gode, den som gjør alt for en partner, den som elsker familielivet og stabilt forhold....Til å miste helt trua på menneskeheten at det er lettere å bare gå over til den dritt siden hvor jeg kan være en av drittsekkene. Lettere det... Men ja det var ikke dette tråden skulle handle om. Men, hvordan finner jeg meg en gift mann. Hvor befinner de seg hen. Ønsker også veldig gjerne å høre litt her med kvinner som har ett forholdt til en gift mann. Hvordan er det ? fordeler og ulemper ? Anonymkode: 9805b...f98 Ding nå blir det bråk på kg. De er overalt på dating apper i hvertfall, så skulle ikke være så vanskelig å finne. Endret 20. januar 2022 av GrønnNellik68 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #16 Skrevet 20. januar 2022 Du kan få min gratis. Anonymkode: 3353c...7af 8
AprilLudgate Skrevet 20. januar 2022 #17 Skrevet 20. januar 2022 bullehurk skrev (2 timer siden): Det er jo den enkleste sak av verden. Fikser du ikke det, så er det ikke mye håp for deg. Om dette er sant, vel å merke. Tenkte det samme 😂 Men….å skjemme deg bort? Mener du seksuelt eller økonomisk? Det sistnevnte kalles prostitusjon. Eller «sugardaddy». Men ja: Wordfeud, alle sosiale medier, cupido og blablabla. Og KG ikke minst. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #18 Skrevet 20. januar 2022 Jeg har vert elskerinne til gifte menn. Spennende var det, god sex og alt det der. Men, fraråder deg på det sterkeste. Får dere følelser for hverandre, er det du som sitter igjen såret. Han går ikke fra henne for deg. Finn deg ein singel elsker, der du er nr en, og nyt livet. Gifte menn har ikke så mye tid til overs. Og har de et par dager i mnd, må du tilpasse deg han. Han tilpasser deg aldri! Anonymkode: d08f6...370 9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #19 Skrevet 20. januar 2022 Det finner du overalt. Anonymkode: f7d60...776 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #20 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ønsker å være elskerinne til en gift mann som kan skjemme meg bort. Merker at jeg ønsker den spenningen, selv om jeg vet det er galt. Det er litt merkelig at jeg har lyst til det når jeg selv for noen år siden ble bedratt av daværende partner. Han var faktisk utro mot meg i 2 år og det var helt forferdelig da jeg fant det ut. Og etter det forholdet, føler jeg at jeg ble skadet for livet og at jeg ikke eier noe empati lenger, ikke ønsker jeg meg noe seriøst forhold med en mann. Nesten som at jeg har gått fra å være den snille, gode, den som gjør alt for en partner, den som elsker familielivet og stabilt forhold....Til å miste helt trua på menneskeheten at det er lettere å bare gå over til den dritt siden hvor jeg kan være en av drittsekkene. Lettere det... Men ja det var ikke dette tråden skulle handle om. Men, hvordan finner jeg meg en gift mann. Hvor befinner de seg hen. Ønsker også veldig gjerne å høre litt her med kvinner som har ett forholdt til en gift mann. Hvordan er det ? fordeler og ulemper ? Anonymkode: 9805b...f98 Hvordan ser du for deg at en gift mann skal ha overskudd verken i tid eller penger til å skjemme deg bort? Anonymkode: 71a1f...bdf 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå