Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet det finnes hundrevis av tråder om akkurat dette fra før, men jeg må bare likevel. Holder på å bli sprø her. Er i uke 9 og begynte for en ukes tid siden gradvis å få mindre symptomer. 

Har ikke hatt så mye i utgangspunktet men småkvalm, litt cravings, tørste, hyppig tissing, trøtthet og min faste følgesvenn enormt ømme bryster.

Nå kjenner jeg nesten ingenting ☹️ Brystene er litt ømme om jeg klyper hardt og jeg er muligens litt trøttere enn vanlig.

Var på ul i uke 6 og så bankende hjerte, det føles ut som en evighet siden nå! Har heldigvis ikke hatt smerter eller antydning til blødning så håper jo alt er bra med den lille spiren likevel!

Noen som har noen kloke ord?

Anonymkode: 21505...6e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også mange uker der jeg ikke kjente stort og noen ganger lurte på om jeg hadde innbilt meg det hele😅 Gikk helt fint i mitt tilfelle.

Anonymkode: a0459...7cd

Skrevet

Er i uke 11 her og må si det i perioder har vært lite symptomer. Føler også at puppene er mindre ømme, men de er mye større så håper det er et godt tegn. I tillegg med litt spotting så blir angsten komplett. Heldigvis skal jeg på ultralyd snart. Siste ultralyd var i uke 7+6 og da var alt fint... Har du kanskje mulighet å ta en ny ul snart? Det hjelper litt å se at alt er ok dersom angsten tar helt overhånd. 

Anonymkode: ffdc3...9da

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde også mange uker der jeg ikke kjente stort og noen ganger lurte på om jeg hadde innbilt meg det hele😅 Gikk helt fint i mitt tilfelle.

Anonymkode: a0459...7cd

Takk for svar, utrolig hvor godt det hjelper å se at andre har opplevd samme! 😊

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Er i uke 11 her og må si det i perioder har vært lite symptomer. Føler også at puppene er mindre ømme, men de er mye større så håper det er et godt tegn. I tillegg med litt spotting så blir angsten komplett. Heldigvis skal jeg på ultralyd snart. Siste ultralyd var i uke 7+6 og da var alt fint... Har du kanskje mulighet å ta en ny ul snart? Det hjelper litt å se at alt er ok dersom angsten tar helt overhånd. 

Anonymkode: ffdc3...9da

Godt å høre at vi er fler! Når alt var bra med spiren din på neeesten uke 8 skal det vel mye til for at det skulle være grunn til å tro noe annet enn at alt er bra? 😊

Vi er vel heldige som slipper de heftigste symptomene… men det hadde vært kjekt å få beholde de ømme brystene i det minste, de har vært en god trygghet!

Skal på NIPT og UL uke 10+6, men det føles så lenge til når man sitter sånn og grubler… vurderer nesten en ekstra ul, men er vel ikke bra å fly på ul så ofte heller så tidlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar, utrolig hvor godt det hjelper å se at andre har opplevd samme! 😊

Godt å høre at vi er fler! Når alt var bra med spiren din på neeesten uke 8 skal det vel mye til for at det skulle være grunn til å tro noe annet enn at alt er bra? 😊

Vi er vel heldige som slipper de heftigste symptomene… men det hadde vært kjekt å få beholde de ømme brystene i det minste, de har vært en god trygghet!

Skal på NIPT og UL uke 10+6, men det føles så lenge til når man sitter sånn og grubler… vurderer nesten en ekstra ul, men er vel ikke bra å fly på ul så ofte heller så tidlig?

Ingen fare å dra på en ul til.

Anonymkode: 21366...ec1

Skrevet

Det er veldig vanlig at symptomene varierer. Jeg tror en stor del av de som er gravide på et tidspunkt tror det er noe galt fordi symptomer endrer seg. Vært der selv.

Skrevet

Mine symptomer kom og gikk og varierte fra dag til dag. Mange ganger følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt fordi jeg ikke hadde noen symptomer, men det var jeg jo og jeg fødte friske barn allikevel. Jeg tror det er ganske så vanlig at symptomene varierer uten at det betyr at det er noe galt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...