AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #21 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette bør egentlig være innlysende. Sugardaddyen er kunden, hvis han ikke får det han ønsker kan han jo bare la det være. I tillegg finnes det kanskje 10000 jenter som vil være sugarbaby for hver mann som vil være sugardaddy. Så det er ikke akkurat vanskelig å bytte ut en dårlig sugarbaby Anonymkode: c8b3a...673 Ikke hvis hun er en 10er. Anonymkode: f5f3e...e62
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #22 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er på utkikk etter en sugardaddy da jeg virkelig trenger det. Men vet ikke hvor jeg skal oppsøke en. Ønsker å høre litt om erfaringer osv av dere kvinner som har hatt eller har en 🙂 Anonymkode: 77135...de3 Få deg heller en ordentlig jobb i steden for å drive hor. Har virkelig null respekt for mennesker som deg. Anonymkode: 096de...d87 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #23 Skrevet 21. januar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Det du ikke ser ut til å skjønne er at det er sugerdaddyene som legger dine premisser, ikke du som legger premisser for dem eller deg selv. Å tro at du kan kjøre dobbelt, altså ha 2 menn samtidig, er en desillusjon. Nesten ingen sugerdaddyer vil akseptere det. De vil selvfølgelig ha deg for seg selv. Deretter er det sugardaddyene som stiller krav til deg. Hvor ofte du må møte dem, hva du bør gjøre for pengene, hva du skal delta på og hvor mye tid du skal bruke på dette. Du får begrenset makt over deg selv hvis du skal stå i dette over tid. Er du riktig uheldig så finner du deg en manipulativ, selvgod hestkuk som daddy. 80% av daddyene er dette. De kommer fra et miljø hvor de har makt, hvor de elsker kontroll, hvor selvtillit bygges på å bryte andre ned eller være overlegen og som kommer til å tyne deg. Det lille mindretall er gode, snille, empatiske og hyggelige menn. De finnes visstnok, og det er den illusjonen dere suger"kids" har om dette sugerdaddyforholdet, men svært få av dere ender opp med det dere ønsker dere. Majoriteten ender opp med å bli misbrukt for penger. Og tro meg, det ønsker du ikke. Det er ofte heller ikke bare å hoppe av når det passer deg og når du ikke får det som du vil. Du forplikter deg, om ikke annet mener mannen at du forplikter deg når du først inngår avtalen. Få deg heller en bijobb i kassa på Kiwi eller Intersport. Anonymkode: 8d8d5...3d6 Akkurat som man forplikter seg i alle andre transaksjoner. Forskjeller er bare at om jeg lover meg bort til et snekkeroppdrag så sitter det ikke hundrevis av dårlige snekkere på et forum og gnåler over at jeg er flink nok til å få oppdrag og ikke dem. Brorparten av svarene her kommer fra bitre damer som ikke kunne tatt betalt for sex selv om de ville. Og dermed prater ned absolutt alt. Anonymkode: 6e26f...472
Elaine Marley Skrevet 21. januar 2022 #24 Skrevet 21. januar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #25 Skrevet 26. august 2022 Sugardaddy er en sukret betegnelse på en horekunde, noe som er straffbart i Norge. De som lar seg pule for en treretters middag og et hotellrom er ikke studiner, men prostituerte, noe som ikke kommer i konflikt med norsk lov. Lykke til med å finne deg en horekunde ts, håper fortida ikke vil innhente deg på en senere tidspunkt. Kan ellers anbefale dokumentaren om Simon Spies, reiselivskongen og legenden som «spiste» femtenåringer til frokost, ansatt som «morgenbollere» Enjoy! Anonymkode: 54470...a1e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #26 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 18.23): Jeg er på utkikk etter en sugardaddy da jeg virkelig trenger det. Men vet ikke hvor jeg skal oppsøke en. Ønsker å høre litt om erfaringer osv av dere kvinner som har hatt eller har en 🙂 Anonymkode: 77135...de3 Skaff deg insta hvis du ikke har, får ukentlige forespørsler fra sugerdaddys der Anonymkode: 7fd85...a71
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #27 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sugardaddy er en sukret betegnelse på en horekunde, noe som er straffbart i Norge. De som lar seg pule for en treretters middag og et hotellrom er ikke studiner, men prostituerte, noe som ikke kommer i konflikt med norsk lov. Lykke til med å finne deg en horekunde ts, håper fortida ikke vil innhente deg på en senere tidspunkt. Kan ellers anbefale dokumentaren om Simon Spies, reiselivskongen og legenden som «spiste» femtenåringer til frokost, ansatt som «morgenbollere» Enjoy! Anonymkode: 54470...a1e Mange sugerdaddys vil ikke ha et seksuelt forhold Anonymkode: 7fd85...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå