Gå til innhold

Tror typen har mistet følelser for meg men ikke tørr å si det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har nesten sluttet å svare på meldinger jeg sender og svarer ofte etter flere timer. Han utsetter plutselig dates og møtene våre svært ofte og har til og med løyet om hva han skal/er et annet sted.. Vi er ikke samboere og møtes maks 3-4 dager i uken vanligvis. Er lei meg og redd for at han skal slå opp :( Noen som har opplevd lignende og har erfaring med hvorfor mannen/kjæresten plutselig trekker seg unna? 

Hilsen fortvilet

Anonymkode: 67934...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 67934...a76

Skrevet

Høres ikke så lovende ut 😕 Hva med en alvorsprat neste gang du får tak i han?

Anonymkode: 71ea2...4f3

Skrevet

Hvis dere bodde sammen og hadde vært sammen i mange år hadde jeg tenkt å si du kan gi han en sjans. Følelser går i bølger, og plutselig er de tilbake igjen. I ditt tilfelle så høres ikke forholdet særlig seriøst ut i utgangspunktet, og særlig om dere ikke bor sammen og enda så har følelsene dabbet av. Det høres litt suspekt ut at han lyver om hvor han skal samt ikke svarer på meldinger på flere timer. Det høres ut som det er noen andre han har i kikkerten nå. Ville bare konfrontert han med det. Kanskje er det noe helt annet, en livskrise eller liknende.

Anonymkode: e3dbb...c02

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Han utsetter plutselig dates og møtene våre svært ofte og har til og med løyet om hva han skal/er et annet sted..

Dette er ikke bra.
At han tar noen timer før han svarer bør det være rom for. Ikke klag til han om dette. 
Å ses 3-4 ganger i uka er normalt for kjærester som ikke bor sammen

Viktigst: Dette er ikke en du kan stole på. Han lyver for deg. Han er nok ikke sp interessert i deg når han bryter avtaler ofte. Som om han ikke har noe å miste. 

Anonymkode: e6c27...838

Skrevet

Ville trukket meg litt unna selv og latt ham ta mer initiativ. Når har får litt rom og tid for seg selv så merker du fort om han ønsker mer fra deg og tar mer kontakt. 

Anonymkode: c75f9...323

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...