Gå til innhold

Hva slags smykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke smykker skal dere ha til brudekjolen? Har dere bilder? Skal dere ha både kjede, armbånd og øredobber, eller bare noe av delene? Eller skal dere ikke ha noe smykker i det hele tatt?

Jeg kommer nok til å kun ha gifteringen som ring den dagen, men jeg skal ha både øredobber og kjede iallfall. Kunne tenkt meg et lekkert armbånd også. Men det er begrenset hvor mye penger jeg vil bruke på det, fordi jeg har så utrolig mye smykker allerede og bruker ikke halvparten engang. Dessverre har jeg ingen som kan passe til en brud ;) Men hva skal dere ha? Trenger å se bilder og få tips!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var litt perler og "diamante" på kjolen min, så jeg valgte å ta opp det.

Jeg hadde perlesmykke med diamantanheng, perleøredobber og perlermbånd.

Dette ble veldig enkelt og elegant. (selvfølgelig forlovelse- og giftering)

Om du kunne tenke deg perler og ikke har det så har nok en mor eller svigermor det...

Kanskje du kan gå på jakt i smykkeskrinene til foreldre, besteforeldre og venninner - og dermed kanskje slå 2 fluer i en smekk - finne smykker og ha noe lånt (kanskje også noe gamelt om det er i bestemors skrin...)

Har du funnet kjole??? Se bilder?? lettere å komme med tips da!

Skrevet

Jeg kommer til å ha et par store chandelier-øredobber, - ikke noe halssmykke. Kommer nok også til å ha et enkelt armebånd med sarowksy-krystaller (samme som i øredobbene). Ellers blir det forlovelsesring og giftering.

Skrevet

minhe smykker kan sees i signaturen min

er perle-smykker

skal ha kjede, armbånd, øredopper og en enkel ring

Skrevet

Jeg har faktisk kjole og slør med små glasstener påsydd over hele. Men synes det blir for mye med krystaller/ diamanter og, så jeg skal ha perler i hårsenner (det som blir finest til meg siden jeg er mørk), perlekjede, perleøredobber og perlearmbånd. Helt enkelt. Kommer også til å ha perler som dekorasjon på telysholderene mine, så det vil bli litt "tatt opp" ;) Dessuten er kjolen i ivory farge, og synes det ligner endel på fargen på perlene.

Skrevet

Jeg hadde et gullhjerte jeg fikk av mannen min, dråpeformede gulløredobber som moren min også brukte i sitt bryllup, en gullring med perle (som jeg fikk av bestemor, som døde kun få mnd før bryllupet) i tillegg til gifteringen som og er i gull.

Alt dette er smykker som betyr mye for meg, ikke bare noe som er kjøpt for dagen....

Skrevet

Jeg har noen bilder av kjolen, men den er helt enkel med V-utringning og noen gjennomsiktige/hvite perler som er formet som nesten blomster-lignende i overdelen. Det er ingenting på selve skjørtet. Helt enkel kjole i lys ivory.

På fredag så jeg et utrolig fint kjede på Accesorize på Oslo City. Det var helt enkelt - tror ikke det var ekte sølv, men sølvplett. Det var små firkanter som hang sammen rundt hele, med små firkanter på som hang nedover mot V-utringningen. Inni firkantene var det gjennomsiktige perler. Skal se om jeg finner noe bilde. Det syntes jeg var utrolig lekkert, enkelt og stilfullt. Men jeg vil da ha matchende armbånd og øredobber, og det hadde de ikke der.

Noen som skjønner hva jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...