Gjest Tante My Skrevet 12. oktober 2002 #1 Skrevet 12. oktober 2002 Jeg sliter så forferdelig med luft i magen. Det er nett som om jeg kan høre det bobler der nede, særlig etter leggetid. Kommer dette av graviditeten??? Noen andre som har opplevd at man får luft i magen av å være gravid?? Klem Fra Tante My
Gjest Starya Skrevet 13. oktober 2002 #2 Skrevet 13. oktober 2002 Kan ikke huske at jeg var plaget noe med det. Men ETTERPÅ.. :o Lå på fødeavdelingen etter å ha tatt keisersnitt og våknet av at jeg kunne kjenne det "sparke".. har hørt at anis-te skal være bra mot luft.
Iset Skrevet 13. oktober 2002 #3 Skrevet 13. oktober 2002 åjaa jeg har aldri selv vært gravid (er prøvende i 4. måned nå) men har ei venninne som er 23 uker på vei. hun var skikkelig plaget av luft i magen helt fra uke 4!!!!!! har det enda. jeg vet at det er endel urter du skal være forsiktig med når du er gravid, men anis tror jeg du kan ha. ellers er fennikel og karve veldig bra.men jeg jobber med helsekost og kan sjekke det opp for degpåmandag hvis jeg husker det:)
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #4 Skrevet 13. oktober 2002 GULP!!!! Jeg sliter jo med masse luft i magen hver kveld/natt jo....... :o :o :o Eller ikke hver, men ganske ofte for tida........*skjelve*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå