AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 Legger denne under prøvere, da tanken er at mange som meg, sikkert går rundt i usikkerhet for om det ender i kjemisk graviditet. Tenker vi kan skrive om alt som handler om tidlig graviditet, symptomer, usikkerheten for kjemisk graviditet, varierende følelser og humør osv. Fortell gjerne litt om deg selv også😊 Selv er jeg 16dpo. Har ømme bryster. Noe mindre øm innimellom, og da blir jeg jo livredd for at noe skal skje. Hadde en kjemisk graviditet i oktober, så er enda usikker og tror ikke helt på graviditeten selv. Hva gjør dere i ventetiden? Synes det går sååååååå sakte! Anonymkode: e3a8b...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Gratulerer så mye 😄 Men jeg må si at jeg synes du burde legge den under graviditet da du faktisk er gravid, noe resten av oss prøver veldig hardt for å bli. Det hører ikke til under dette underforumet Anonymkode: af8d9...7ca 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå