Gå til innhold

Når tror dere 1-metersregelen forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som tør og spå når 1-metersregelen forsvinner i Norge? Før mars?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror aldri det skjer for det er ikke mye håp med disse koronagreiene.

• Liker 1
Skrevet

Når Nakastad er kvitt koviden han har fått påvist nå 😄 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har nesten glemt at den regelen gjelder fortsatt.. Det er ikke mange som tar hensyn til den lenger, selv på restaurantene dekker de på som om alle er fra samme husstand. 

• Liker 3
Skrevet
tdm900 skrev (4 minutter siden):

Når Nakastad er kvitt koviden han har fått påvist nå 😄 

Tror ikke det er så enkelt.

Skrevet

Akkurat den håper jeg aldri forsvinner.

Er ekstremt plagsomt med mennesker som står helt oppi deg når man står i kø.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ab_naturals skrev (33 minutter siden):

Jeg har nesten glemt at den regelen gjelder fortsatt.. Det er ikke mange som tar hensyn til den lenger, selv på restaurantene dekker de på som om alle er fra samme husstand. 

Nei der var nå trist at folk ikke husker meteren men det føles også er nesten bare jeg som følger den i min by

Endret av Sommer2464
  • Liker 1
Skrevet

Det skal bli godt å bli kvitt en-meteren, så vi kan gå tilbake til fem-meteren slik som vi vanligvis gjør i Norge. 

images?q=tbn:ANd9GcRYXwlQ0ck20GuqFgcYwoI

Skrevet
Balian d'Ibelin skrev (44 minutter siden):

Akkurat den håper jeg aldri forsvinner.

Er ekstremt plagsomt med mennesker som står helt oppi deg når man står i kø.

Hvordan tenker du nattklubber skal kunne driftes?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke spå noe som helst, men Britene skal jo slippe munnbind snart, og da regner jeg med at avstanden ryker og. Danmark vurderer lettelser også, og siden vi pleier å følge Danmark, så er det jo lov å håpe at det skjer nå på tidlig vårpart da.

Skrevet

Håper den forsvinner snart, vi må innse at denne meteren ikke hjelper slik mange tror, i likhet med munnbind. 

• Liker 3
Skrevet
Måneskinn skrev (Akkurat nå):

Jeg skal ikke spå noe som helst, men Britene skal jo slippe munnbind snart, og da regner jeg med at avstanden ryker og. Danmark vurderer lettelser også, og siden vi pleier å følge Danmark, så er det jo lov å håpe at det skjer nå på tidlig vårpart da.

Så du tror det er et reelt håp for at det skjer før mars?

Skrevet
Morten1 skrev (4 minutter siden):

Håper den forsvinner snart, vi må innse at denne meteren ikke hjelper slik mange tror, i likhet med munnbind

Hva hjelper ikke munnbind?

Skrevet
Svennis skrev (21 minutter siden):

Så du tror det er et reelt håp for at det skjer før mars?

Håpet er lysegrønt...   Norge er jo litt treige på sånne ting etter min mening - men jeg velger å håpe. For om man ikke har håp, hva har man da?...

Skrevet

Det tror jeg blir lenge til, kanskje ikke i år hvert fall. 

Skrevet

Jeg gir igrunn blaffen i når den offisielt opphører, jeg kommer til å overholde den så lenge jeg føler behovet. Og før ; no way! Til sommeren eller høsten om smitten går veldig tilbake kanskje

Skrevet
Gagaen skrev (5 minutter siden):

Jeg gir igrunn blaffen i når den offisielt opphører, jeg kommer til å overholde den så lenge jeg føler behovet. Og før ; no way! Til sommeren eller høsten om smitten går veldig tilbake kanskje

Så lenge til?

Skrevet
Skrevet (endret)
Svennis skrev (2 timer siden):

Noen som tør og spå når 1-metersregelen forsvinner i Norge? Før mars?

Jeg kjører taxi og 1 meter regelen gjelder dårlig der gitt. Er klin umulig det når alle "må" sitte foran. 

Ikke at det bryr meg så mye. Har gitt opp og si i fra nå. Folk får gjøre hva de vil for min del. 

Syns den er halvveis borte jeg da. 

Endret av GrønnNellik68
glemte noe
  • Opprett ny...