Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Denne gutten kom til meg..

Med en gang jeg setter ned foten,så løper han, godtar jeg noe,så overhøvler han meg 

Hab lager krangler der han kan finne de, finner han de ikke,så lager han krangler ut av de minste ting 

Skylder på meg og vil ikke ta ansvar. Jeg visste ikke at det skulle være så vanskelig,men jeg har knyttet meg til han.

Han sa tidlig at han ikke ville ha noe seriøst,men jeg visste ikke at det betydde at ikke hadde typ respekt for meg. Gjennom å ikke gi ordentlig svar på meldinger,være fraværende og likegyldig .

Går flere dager før svar. Han sier han ikke vil ha noe,men grunnlaget er oppspinn påfunn om en teori han selv idoliserer. Å bli kald og fremmed for hverandre.

Hører jeg finner <bad boys>,men vet at smaken min ligger hos de gutta som er gode nok til å si intensjonen,men bare vil ikke ha noe seriøst.

Er forresten mange år siden sist jeg var forelsket.

Gjennom at jeg knytter meg så klarer jeg heller ikke å la de gå så fort ut av livet mitt heller. Blir gjerne dumpet etter mange meldinger hvor jeg vil finne et komprimiss. Hvor vi begge kan jobbe med noe, i det minste for å vise meg villig til å være medgjørlig ..

Har møtt en og gjennom ca 1 år og 2 mnd har vi snakket. 

Hva jeg mener, er at jeg vet hvem min type er, uansett hvor hardt jeg prøver,så går det ikke opp.

Knytter meg lett,så for meg har det kun vært denne ene gutten,noe ham har fått vite. Verken handlingene eller følelsene er gjensidig. 

Vi har hatt nettsex,men jeg finner ikke lyst, energi eller et ønske om å være interessant for meg selv.

Sliter med hvorfor han ikke føler kjemi før han prøver engang,og hvorfor han ikke vil investere. 

Har misstanke om at han synes jeg er kjederlig,men er vondt at jeg ihvertfall tror jeg virker kjederlig og uinteressant,når jeg jobber så hardt og hsr snakket så lenge..

Er like vanskelig for han som for meg å finne noen,defor er det ekstra vondt at han tar det så lett..

Tenker jeg ville lufte om det å være singel,og at det virker som at jeg tiltrekkes av forskjellene,mens forskjellene er grunnen til mindre interesse..

Jeg er dirkete og sier hva jeg føler, han vil ca direkte,men når han får det så snur han i døra,uten å vurdere mulighetene engang  jeg sitter igjen og føler meg tom..

Hvordan skal man møte på gutter som virker til å ha alt gående for seg,når jeg Opplever meg som en <ting i tiden >.

Er så sykt vondt å vite at jeg melder om alt jeg føler,for å så bli ignorert.

Opplever det som er nederlag p bli knyttet,men vurderer somsagt egenmelding og å hoppe av studiet for dette .

Føler meg dritt og cetvhan er klar over det,og håper på at jeg skal forsvinne..Men jeg klarer ikke typ la ham vinne sånn.. 

vil jo være grei ovenfor han jeg også,men ikke på den måten at alt skal være på hans premisser.

Anonymkode: a4b2b...747

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...