Gå til innhold

Feil adress på pakken

Fridisen

Anbefalte innlegg

Hej! 

Jeg köpte en ting av en privatperson som ska sändas med Norgespakken. Han sände med Norgespakken 0-35 kg. (129kr online) Forsikringen är opp til 10 000 kr om den skulle skadas eller komma bort under transport. Det är en liten pakke som får plats i min postkasse. 

Saken är den, han har skrivit fel adress. Min fråga är, kommer pakken att levereras til post i butikk når man beställt norgespakken 0-35 kg fast pakken är liten? För isf är det inga problem. 

Jeg har nå fått två forsellige svar av posten, den ena säger att den ska hentes i post i butikk, den andre att den kommer levereras i postkasse. Så jeg lurer på om någon här vet? 

Tacksam för svar. 

Endret av Fridisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fridisen skrev (1 minutt siden):

Saken är den, han har skrivit fel adress. Min fråga är, kommer pakken att levereras til post i butikk når man beställt norgespakken 0-35 kg fast pakken är liten?

Kontakt Posten og spør.

Anonymkode: 3b416...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kontakt Posten og spør.

Anonymkode: 3b416...0de

Han ska ringa posten og ändra til min riktiga adress. Men jeg vill veta om just den norgespakken alltid leveras till post i butikk. Jeg har fått två forsellige svar fra posten nå så jeg har ikke blivit något klokare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridisen skrev (5 minutter siden):

Han ska ringa posten og ändra til min riktiga adress. Men jeg vill veta om just den norgespakken alltid leveras till post i butikk. Jeg har fått två forsellige svar fra posten nå så jeg har ikke blivit något klokare. 

Pakker leveres i kasse, med mindre de er for store. Også norgespakker. 

Anonymkode: 8f728...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pakker leveres i kasse, med mindre de er for store. Også norgespakker. 

Anonymkode: 8f728...e43

OK, tack. Om inte namn og adress stämmer, sändes den i retur til avsender då? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...