Fridisen Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) Hej! Jeg köpte en ting av en privatperson som ska sändas med Norgespakken. Han sände med Norgespakken 0-35 kg. (129kr online) Forsikringen är opp til 10 000 kr om den skulle skadas eller komma bort under transport. Det är en liten pakke som får plats i min postkasse. Saken är den, han har skrivit fel adress. Min fråga är, kommer pakken att levereras til post i butikk når man beställt norgespakken 0-35 kg fast pakken är liten? För isf är det inga problem. Jeg har nå fått två forsellige svar av posten, den ena säger att den ska hentes i post i butikk, den andre att den kommer levereras i postkasse. Så jeg lurer på om någon här vet? Tacksam för svar. Endret 20. januar 2022 av Fridisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Fridisen skrev (1 minutt siden): Saken är den, han har skrivit fel adress. Min fråga är, kommer pakken att levereras til post i butikk når man beställt norgespakken 0-35 kg fast pakken är liten? Kontakt Posten og spør. Anonymkode: 3b416...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fridisen Skrevet 20. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kontakt Posten og spør. Anonymkode: 3b416...0de Han ska ringa posten og ändra til min riktiga adress. Men jeg vill veta om just den norgespakken alltid leveras till post i butikk. Jeg har fått två forsellige svar fra posten nå så jeg har ikke blivit något klokare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 Fridisen skrev (5 minutter siden): Han ska ringa posten og ändra til min riktiga adress. Men jeg vill veta om just den norgespakken alltid leveras till post i butikk. Jeg har fått två forsellige svar fra posten nå så jeg har ikke blivit något klokare. Pakker leveres i kasse, med mindre de er for store. Også norgespakker. Anonymkode: 8f728...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fridisen Skrevet 20. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pakker leveres i kasse, med mindre de er for store. Også norgespakker. Anonymkode: 8f728...e43 OK, tack. Om inte namn og adress stämmer, sändes den i retur til avsender då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå