AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg har datet en fyr to ganger. På den andre daten ble vi enige om å treffes igjen. Vi kysset da vi sa hadet, så vidt med tunge. Nå fikk jeg høre at han har datet en jeg vet hvem er og at de hadde sex på første date. Men med meg prøvde han seg ikke. Skal jeg tenke at noe er galt? Anonymkode: dbada...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har datet en fyr to ganger. På den andre daten ble vi enige om å treffes igjen. Vi kysset da vi sa hadet, så vidt med tunge. Nå fikk jeg høre at han har datet en jeg vet hvem er og at de hadde sex på første date. Men med meg prøvde han seg ikke. Skal jeg tenke at noe er galt? Anonymkode: dbada...c72 Det tenker jeg også. Hva er galt med folk som er så desperate at de må ha sex på første date. Skikkelig billigsalg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) Ikke noe galt med deg eller deres date. Helt naturlig, faktisk. Men kanskje han er for cheap for deg? Endret 20. januar 2022 av Hunmedham 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 Kanskje hun hintet til sex. Kanskje han prøver seg raskt med kvinner han anser som bare sexobjekter. Kanskje han liker deg så godt at han er litt nervøs. Han hadde ikke gått to dater med en dame han ikke er seksuelt tiltrukket av. Ville ikke bekymret meg. Anonymkode: 00875...e64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Del Skrevet 20. januar 2022 Er det viktig for deg å ha sex før de andre? høres litt rart ut at du tenker sånn.. Anonymkode: 357bf...3b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #6 Del Skrevet 20. januar 2022 Synes du er rart at en mann har sex på første date? Ta det som kompliment at han liker deg og vil bli kjent med deg. Kanskje han har lært at sex på første date ikke førte til kjæreste. Anonymkode: 1c390...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Del Skrevet 20. januar 2022 Kanskje hun satt med litt brede ben på daten? Menn tolker dette som at kvinner er klare for sex. Anonymkode: 48aa6...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #8 Del Skrevet 20. januar 2022 Han ser på deg som kjærestene og hun andre som hygge for en kveld Anonymkode: 31a72...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 20. januar 2022 #9 Del Skrevet 20. januar 2022 Det kommer jo an på hvor "på" hun var og andre faktorer, og ikke minst hvordan han omfattet deg, hvor aktuelt det virket osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #10 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Han ser på deg som kjærestene og hun andre som hygge for en kveld Anonymkode: 31a72...bfb Æsj. Menn er så bruk og kast noen ganger. Anonymkode: ad434...5b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #11 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har datet en fyr to ganger. På den andre daten ble vi enige om å treffes igjen. Vi kysset da vi sa hadet, så vidt med tunge. Nå fikk jeg høre at han har datet en jeg vet hvem er og at de hadde sex på første date. Men med meg prøvde han seg ikke. Skal jeg tenke at noe er galt? Anonymkode: dbada...c72 Kan jo hende han nylig/samme dag kom fra enda en annen date hvor han akkurat hadde hatt sex? Sånn at han ikke var kåt? Anonymkode: 6d071...3f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #12 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Æsj. Mennesker er så bruk og kast noen ganger. Anonymkode: ad434...5b0 Fikset det for deg Anonymkode: 763bc...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #13 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikset det for deg Anonymkode: 763bc...725 Sant nok, noen kvinner er sikkert sånn. Men vanligst blant menn, antageligvis. Det er oftest de som er sånn "vil ikke ha en dame som har ligget med for mange" også ligger de også med henne og drar opp antallet enda mer. Anonymkode: ad434...5b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #14 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje hun hintet til sex. Kanskje han prøver seg raskt med kvinner han anser som bare sexobjekter. Kanskje han liker deg så godt at han er litt nervøs. Han hadde ikke gått to dater med en dame han ikke er seksuelt tiltrukket av. Ville ikke bekymret meg. Anonymkode: 00875...e64 Hvis han anser noen kvinner som sexobjekter, er jo det et rødt flagg da. Sier ikke at det er det som er tilfellet her nødvendigvis, men det ville vært litt vondt for meg å vite at en person jeg datet hadde sex med andre. Samtidig er det i startfasen her. Anonymkode: 424f9...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #15 Del Skrevet 20. januar 2022 Altså, skikkelig turn off for meg. Liker ikke at menn ligger rundt mens de dater meg, SELV om det er i startfasen. Tviler på at så mange menn hadde funnet det attraktivt om jeg gjorde det heller. Anonymkode: cf56f...5fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå