Gå til innhold

Folkeuniversitetet, er det verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å lære meg et nytt språk og ser på muligheten for å melde meg på et nybegynnerkurs. Ser at språket jeg ønsker å melde meg opp til er delt opp i 5 deler og hver del koster 3650 (!). I tillegg ser jeg også at hver del inneholder kun 24 undervisningstimer. 

Er det noen som har erfaring med dette? Synes det var litt lite timer i forhold til prisen? Er det derfor verdt pengene?

Anonymkode: c5026...fac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok fransk på Folkeuniversitetet og det var penger rett ut av vinduet. Bortkastet tid og penger. Det var uproft og useriøst tvers igjennom. Anbefaler det ikke.

Anonymkode: 5380c...f3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tok fransk på Folkeuniversitetet og det var penger rett ut av vinduet. Bortkastet tid og penger. Det var uproft og useriøst tvers igjennom. Anbefaler det ikke.

Hei og takk for svar. Kan du utdype hvorfor du synes det var bortkastet og useriøst? Det er nemlig dette jeg er redd for...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Helt enig. Det var også franskkurs jeg var på. Man føler at de prøver å ta det som sakte som mulig slik at man går på flere kurs og bruker mer penger før man faktisk lærer noe. 

Anonymkode: 9f400...029

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Helt enig. Det var også franskkurs jeg var på. Man føler at de prøver å ta det som sakte som mulig slik at man går på flere kurs og bruker mer penger før man faktisk lærer noe. 

Skjønner ... er vel derfor de har valgt å dele opp nybegynnerkurset i hele 5 deler. Har du noen andre forslag som er bedre?

Skrevet

Jeg tok tysk, men det er sikkert 20 år siden. Da var det veldig ok. Men i dag er det jo mange flere som tilbyr språkkurs, så du kan jo sjekke andre tilbydere?

Anonymkode: 4f862...209

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Deb eneste fransklæreren du trenger er her

https://www.youtube.com/c/imagiers

Skrevet

Du kan ta språkkurs på vanlige universitet også, litt avhengig av hva du er ute etter.

Anonymkode: f9fed...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...