AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Vet at bønner er ok til baby, men er det lurt? Tenker da på eventuelt mulig magevondt. Noen med erfaring? Tenker på vanlige hermetiske som er stekt med litt krydder, uten salt. Vår baby har slitt med hard mage siden innføring av fast føde så har bare gitt diverse grønsaksmoser foreløpig. Anonymkode: 5a5c7...a05
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Prøv en liten mengde, og følg med om det går bra. Har du prøvd å gi sviskemos for å gjøre magen lettere? Det var nødvendig hos oss det første året. Vi pleide å blande et par ts i kveldsgrøten. Anonymkode: 8ba35...875
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 Det tror jeg bare en må prøve seg frem på Det har ikke vært noen reaksjon jeg har tenkt over hos mine. Hun som ikke pleide å ha hard mage og mye luft, fikk ikke mer av det og hun som pleide å ha hard mage og mye luft fikk ikke mindre av det. I hvert fall ikke i sånn grad at jeg la merke til det. Anonymkode: ae67f...5e1
RockyRose Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 Min har fått det til middag av og til sidan han byrja med middagar. Merka at han får lettare ut avføring(min har slitt litt med hard mage i ny og ne), men ikkje luftplager e.l Tenkjer det berre er å prøve seg fram!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Skrevet 20. januar 2022 Tusen takk for svar alle sammen😀 Anonymkode: 5a5c7...a05
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 18 hours ago, RockyRose said: Min har fått det til middag av og til sidan han byrja med middagar. Merka at han får lettare ut avføring(min har slitt litt med hard mage i ny og ne), men ikkje luftplager e.l Tenkjer det berre er å prøve seg fram! Det er vel et av unntakene.. For bønner er frarådet ved tegn til forstoppelse. Anonymkode: e60b6...a68
RockyRose Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er vel et av unntakene.. For bønner er frarådet ved tegn til forstoppelse. Anonymkode: e60b6...a68 Det visste ikkje eg Min har aldri hatt forstoppelse, men merka likevel på bleiene når han har ete bønner 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå