AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 Dvs røyke pipe og sitte i godstolen. Anonymkode: 31ac3...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Faren til Albert Åberg er 36-37, står det i en av bøkene… Anonymkode: da6e0...f23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 vel, for 50 år siden var det vanlig at fedre på den tiden var litt "satt" i forhold til i dag - men når Albert alltid skal utsette ting vil jeg tro han som voksen løper mot klokka hele tiden, konstant stresset og ufokusert slik mange fedre er.. Anonymkode: 7a0b2...d8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 Nei, tror Albert tenkte oppigjennom oppveksten at han ikke skulle tillegge seg farens dårlige vaner 😁 Anonymkode: faf1e...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Del Skrevet 20. januar 2022 Har du lest Hässelby av Johan Harstad? Han skriver om Albert Åberg som voksen. Jeg klarer ikke legge fra meg den fremstillingen av ham, så det er sånn som han beskriver ham, jeg tror han er 😄 Anonymkode: 69fce...307 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 20. januar 2022 #6 Del Skrevet 20. januar 2022 Faren gjorde en god jobb ved å ta seg av han alene (hvor var egentlig mor?). Han ryddet og vasket, laget mat og lekte med Albert, samt alltid framsto som en solid mann å støtte seg på. Gunilla Bergstrøm laget egentlig en illusjon av drømmemannen spør du meg 😅 Om du ser bort fra at han var litt tynn i håret😅 Jeg tror Albert vokste opp til å bli en positiv og nysgjerrig type, akkurat passe sosial og godtroende, med mye empati. Jeg ser for meg at Albert utdannet seg til å bli sykepleier eller noe i den duren. Eller noe innen salg og marked. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Del Skrevet 20. januar 2022 Forfatteren av Albert Åberg mente han ville endt opp som narkoman av ensomhet og at oppveksten hans, slik den ble fremstilt i bøkene var preget av omsorgssvikt.... Anonymkode: 8fea8...4ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #8 Del Skrevet 20. januar 2022 50 minutter siden, AnonymBruker said: Har du lest Hässelby av Johan Harstad? Han skriver om Albert Åberg som voksen. Jeg klarer ikke legge fra meg den fremstillingen av ham, så det er sånn som han beskriver ham, jeg tror han er 😄 Anonymkode: 69fce...307 Hvordan fremstilte han Albert Åberg? Anonymkode: 8fea8...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #9 Del Skrevet 20. januar 2022 Nei Albert har vel fortsatt kontakt med Milla og Viktor, de har barn i samme klasse. Og han besøker ofte pappaen på sykehjemmet. Fetterne har han bare sporadisk kontakt med. Albert har kone og barn. Barna får aldri gå ut alene eller bruke farlig verktøy. Hvis lekene blir ødelagt taper de dem ikke sammen selv, Albert kjøper nye. Albert og kona ordner alt for barna. De spiser fortsatt grøt med tyttebær og melk til frokost. Og barna elsker når Albert forteller historier fra sin barndom. Anonymkode: f8420...2b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #10 Del Skrevet 20. januar 2022 Kamilla Åberg skjønte ingenting. Hun var sikkert på at hennes Albert var utro. Han kunne plutselig bli sittende i sin egen verden og dagdrømme, med et smil om munnen. En natt hadde han mumlet noe om sky-et-eller-annet i søvne. Hun hadde gjennomsøkt nettskyen uten å finne noen ting av interesse. Hvem var denne Sky, og hvorfor foretrakk Albert henne.. Anonymkode: 5c3aa...9c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #11 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan fremstilte han Albert Åberg? Anonymkode: 8fea8...4ca Som veldig ufrivillig bundet til sin svært ensomme far, som ble forlatt av moren til Albert da Albert var baby. Faren er typ avhengig av sønnen, så Albert får aldri "levd sitt eget liv", på grunn av konstant dårlig samvittighet for pappaen som sitter alene i leiligheten sin. Etter å ha lest denne fikk jeg helt panikk for at min sønn noen gang skal kjenne sånn om mammaen sin 😄 Er en spesiell bok, for å si det sånn (men veldig bra) 😊 Anonymkode: 69fce...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 20. januar 2022 #12 Del Skrevet 20. januar 2022 Han er 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #13 Del Skrevet 20. januar 2022 Blir spennende å se hvem som lever lengst. Albert eller Skybert. Anonymkode: 5d1fe...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #14 Del Skrevet 20. januar 2022 Synes det var noe veldig ensomt over situasjonen til Albert. Harmonisk på en uggen måte. Anonymkode: 12bb9...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #15 Del Skrevet 20. januar 2022 Kanskje Albert dissosierte frem Skybert. Denne filmen dukket opp i tankene på Albert https://www.imdb.com/title/tt0929632/ Anonymkode: 12bb9...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 20. januar 2022 #16 Del Skrevet 20. januar 2022 Noen som har reagert på at faren til Albert egentlig lignet noe helt sykt på Kong Harald??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 20. januar 2022 #17 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) Legenden Albert Åberg Endret 20. januar 2022 av Kågebruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #18 Del Skrevet 20. januar 2022 Albert røyker nok ikke pipe som sin far. Han bruker snus. Han pusher 40, er skilt og har to barn som han ser hver onsdag og annenhver helg. Han bor i blokk, bruker regnfrakk og støvler når det regner, tar trikk eller buss til jobben. Han jobber på arkiv. Han tenker ofte at han skulle begynt å jogge og lurer på om han burde laste ned Tinder. Hans utadvendte ekssamboer Milla er allerede etablert på nytt og venter tvillinger med sin nye flamme. Anonymkode: c8d5b...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 21. januar 2022 #19 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Synes det var noe veldig ensomt over situasjonen til Albert. Harmonisk på en uggen måte. Anonymkode: 12bb9...d50 Hva er det du synes er ensomt? Han har jo venner, familie og en katt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå