AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Med dine ord, hva er din mening? Anonymkode: 2b0c5...1ef
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Fordel: - Du tillæres over tid å stå i og motta brutale tilbakemeldinger og aggressivitet, som gjør kan bidra med at du blir herdet tilslutt og tåler mer ellers. - Tidsfordriv når du ellers ikke har noe annet å gjøre. - Du kan lære og forstå mye om forskjellige temaer og andre hvis du er åpen for det - Mange fine brukere med god personlighet man kommer i kontakt med. - Er en sosial plattform for mange som ellers ikke har et sosialt liv. Ulempe: - Ettersom du er vant med å hanske brutale tilbakemeldinger og aggressivitet på KG, gjør det at du kan bli mer direkte og kald sosialt. (Kanskje dette er en fordel for noen?). Jeg har personlig merket dette. Finner meg mindre i tøv og ting jeg ikke liker, har begynt å svare folk etter å ha levd et liv i en le-bort-tilstand. - Det sluker altfor mye tid for altfor mange, og noen er nok avhengig. - Mye av tiden du bruker, bruker du faktisk bare på tøv, oppspinn og trolling, altså bortkastet. Uten at du vet det. - Er man ikke åpen for å lære og forstå på KG, kan du bli mer arrogant og ignorant ellers også. - Frykt, feiloppfattelser, feilinformasjon og/eller svært innsnevret tunnelsyn på KG kan gjøre at du selv også utvikler dette ellers. - Du blir vitne til mye stigma, fordommer, hat/hets, provosering og polarisering (selv om ting faktisk har blitt bedre siste tiden!). - Du avlæres et liv uten humor, glimt i øyet, sarkasme og ironi, for det er aldri noe som fungerer på KG. - Å føle seg alene i et stort nettsamfunn kan oppleves som usosialt, selv om KG er sosialt. Anonymkode: 0fccd...735 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Fordel: - Du tillæres over tid å stå i og motta brutale tilbakemeldinger og aggressivitet, som gjør kan bidra med at du blir herdet tilslutt og tåler mer ellers. - Tidsfordriv når du ellers ikke har noe annet å gjøre. - Du kan lære og forstå mye om forskjellige temaer og andre hvis du er åpen for det - Mange fine brukere med god personlighet man kommer i kontakt med. - Er en sosial plattform for mange som ellers ikke har et sosialt liv. Ulempe: - Ettersom du er vant med å hanske brutale tilbakemeldinger og aggressivitet på KG, gjør det at du kan bli mer direkte og kald sosialt. (Kanskje dette er en fordel for noen?). Jeg har personlig merket dette. Finner meg mindre i tøv og ting jeg ikke liker, har begynt å svare folk etter å ha levd et liv i en le-bort-tilstand. - Det sluker altfor mye tid for altfor mange, og noen er nok avhengig. - Mye av tiden du bruker, bruker du faktisk bare på tøv, oppspinn og trolling, altså bortkastet. Uten at du vet det. - Er man ikke åpen for å lære og forstå på KG, kan du bli mer arrogant og ignorant ellers også. - Frykt, feiloppfattelser, feilinformasjon og/eller svært innsnevret tunnelsyn på KG kan gjøre at du selv også utvikler dette ellers. - Du blir vitne til mye stigma, fordommer, hat/hets, provosering og polarisering (selv om ting faktisk har blitt bedre siste tiden!). - Du avlæres et liv uten humor, glimt i øyet, sarkasme og ironi, for det er aldri noe som fungerer på KG. - Å føle seg alene i et stort nettsamfunn kan oppleves som usosialt, selv om KG er sosialt. Anonymkode: 0fccd...735 Dette var spot on👏 Anonymkode: 2b0c5...1ef 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Fordeler: Underholdning. Ulemper: The stupid! It burns! Anonymkode: f7484...397 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 Bare fordeler her. Anonymkode: 23104...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå