Gjest ChaseDurer Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Noen som har denne konsollen, og er du fornøyd? Noen spill som kan anbefales. Har spilt Zelda-Breath of the wild så tenker å prøve Zelda-link’s awakening
Titania Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Har en vanlig switch, og siden den spilles mest på tven så er ikke oled relevant for min del - men veldig fornøyd Hva slags spill liker du? Mye bra mario-spill til konsollen, animal crossing, ori spillene er noe jeg har et elsk/hat forhold til 😅 Pokemon sword/shield, splatoon, og i farta husker jeg ikke hva mer jeg har 😅 For min del syns jeg ikke links awakening var så bra - jeg hadde aldri spilt den "gamle" før jeg spilte det på switchen 😅
Gjest ChaseDurer Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 Titania skrev (1 time siden): Har en vanlig switch, og siden den spilles mest på tven så er ikke oled relevant for min del - men veldig fornøyd Hva slags spill liker du? Mye bra mario-spill til konsollen, animal crossing, ori spillene er noe jeg har et elsk/hat forhold til 😅 Pokemon sword/shield, splatoon, og i farta husker jeg ikke hva mer jeg har 😅 For min del syns jeg ikke links awakening var så bra - jeg hadde aldri spilt den "gamle" før jeg spilte det på switchen 😅 Takk for tips😁 Hadde en switch før og runda zelda-breath of the wild, det var litt av et spill syntes jeg! Men har funnet ut at Metroid Dread blir første spillet, også blir det Link’s Awakening . Jeg elsker egentlig Mario spillene, men av en grunn så fikk jeg litt nok av de som barn 😅
male32 Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 Anbefaler å prøver Legend of Zelda Skyward Sword HD. Fantastisk spill. Ikke alle liker det, men jeg elsket det og liker det bedre enn Breath of the Wild.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 Om du tenker på å spille håndholdt, for å nyte skjermen? Luigis mansion 3, blir ofte kalt det vakreste spillet på switch, sånn grafisk sett, lyssetting ol. Som å spille en høykvalitets tegnefilm. Men spillet i seg selv er jo mer ‘barnslig’, men gøy for voksne også. Spiller links awakening nå faktisk, og fargene popper bra på min lille switch lite, må bli veldig fint på oled. Super Mario odyssey er en MÅ-spille på switch, nest etter zelda botw. Monster hunter? Ikke spilt disse selv, men er visst veldig populære. Og dykk nedi indie spill! Mange gullkorn å finne. Anonymkode: 1bdb0...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå