Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forhold til familie, barn, bosted.

1.Hvilken tilværelse har du i dag?

2.Hvilken tilværelse drømmer du om?

3.Dersom forskjell mellom 1 og 2, hvorfor er det slik?

1.Lever i et komplisert forhold, har 2 unger, og bor i storbyen. Grei jobb i forhold til godt betalt, men trives ikke mer enn middels i den.

2.Bo alene med ungene på landet. Bruke mindre tid på transport, og mer på å bruke tiden på hobbyer. Leve et mindre hektisk liv. Mer alenetid. 

3.Kan ikke utsette ungene for flytting og samlivsbrudd.

Anonymkode: 9fab0...4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Bor med barn og mann i en perfekt bolig. Godt betalt jobb, gode venner. Fornøyd med meg selv.

2. Ønsker å ha mer tid til barn, mann og meg selv (hobbyer etc). Tenger egentlig ikke hele lønnen nå, sparer halvparten. Ønsker også at barnet sov mer. Egentlig det samme som TS, minus at jeg ikke vil gå fra mannen. Kunne gjerne bodd på landet, men helst pga billigere hus og mer økonomisk frihet. Kunne også ønsket meg å bo på et tun med min nærmeste familie slik at barna kan springe fritt til besteforeldre/onkler/tanter.

3. Mannen studerer og i jeg synes det er vanskelig å gi opp en god lønn. Håper å bli gravid med barn nummer 2 slik at jeg kan få min høye lønn i permisjonen. Ønsker å jobbe redusert når jeg har 2 små barn. Aner ikke hva jeg skal gjøre med barn som sover dårlig, men tenker at vi må ta tiden til hjelp. Jobber iherdig med å få med familien på tun-ideeen!

Anonymkode: 0816a...e7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Anonymkode: 9fab0...4e6

1. Alene med ett barn, eksen vil ikke gi slipp og plager meg

2. Å bo med en snill mann jeg kan stole på, og som jeg trives med

3. Jeg er redd eksen, tør ikke begynne å date

Anonymkode: 53e33...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

1.Gift, 4 barn hvor 3 er mine, han har 1 fra før av. Bor i middels stor by. Travle dager.

2.Fortsatt være gift med samme mann 💗 men savner hjembyen min. Ønsker mer tid til oss som par og til meg selv, men det vil jo uansett komme mer med årene (barnene er i alderen 7-16). Ønsker å bli sosial igjen, nå tar familien nesten all tid. 

3.Alle barn er etablert med skole og venner hvor vi bor nå, de vil ikke flytte. Har det ikke fælt her altså, men siden spørsmålet var drømmetilværelsen :)

Anonymkode: 3425b...aa0

Skrevet

1. Gift med drømmemannen og har en bolig vi er veldig fornøyd med. Men jeg er alvorlig syk.

2. Jeg drømmer om å bli frisk. Føler det er ganske åpenbart hvorfor. Jeg ligger hele døgnet, kan være noen få timer i stua.

Anonymkode: 2d955...edd

Skrevet

For tiden tenker jeg at jeg lever et drømmeliv. Men det er vanskelig å si høyt uten å bli dømt nord og ned - jeg er nemlig på AAP. Har hatt det så vanskelig i jobbene mine pga diverse fysiske og psykiske utfordringer, og det var såvidt jeg orket å leve. Har vært på AAP i ett år nå, og det er det beste året i livet mitt. Har endelig klart å ha fine dager som ikke blir ødelagt av traumer/migrene/angst/depresjon. Skulle jeg valgt, ville jeg hatt det slik for alltid.

Ellers har jeg mann og barn, og etter flere tunge år med mannen er det endelig flott mellom oss igjen. Barna er i en gullalder for tiden, og alt er bare idyll. Vi nyter tilogmed at vi bor i det huset vi bor i, som vi tidligere har hatt lyst til å selge. Men alt er liksom så greit og fint og perfekt nå. Vil ikke forandre på noe. 

Anonymkode: 00ff2...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...