AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Hei. Jeg har vært sammen med samboeren min i omtrent 2 1/2 år nå. Etter ca. et år inn i forholdet sluttet vi å ha sex fordi han fikk det ikke til lenger. Etter lang tid kom han seg endelig til legen. Han sa han hadde lite testosteron. En lang historie kort; jeg gikk et år og trodde han var impotent eller lignende. Hele tiden hadde jeg en dårlig magefølelse, det var flere ting som ikke stemte. Jeg begynte å finne vigara (Kamara) i bukselommer og skuffer, enda vi fremdeles ikke hadde sex. Jeg tok det opp med ham, men han beskyldte meg for å snoke i tingene hans og sa han solgte Kamara til en kompis. I sommer oppdaget jeg et navn på tlf. hans som stadig dukket opp. Jeg tok på meg rollen som FBI og fant ut at han hadde et av og på utroskapsforhold til en annen kvinne. Jeg snakket med denne kvinnen og fikk tilsendt bilder av meldinger ol. Han innrømmet deler av det, (men jeg vet at han har løyet om mye også). Rett etter hadde han på nytt kontakt med denne kvinnen, og sendte bla. dickpics av seg selv til henne. Igjen gav jeg han en sjanse siden vi nettopp hadde kjøpt hus sammen og var midt i oppussing. Nok en lang historie kort; jeg fersket han senere i å være på Tinder. Nå sitter jeg her med hus, men fremdeles ingen sex. Det har gått 1 1/2 år siden sist! Jeg angrer på at jeg ikke hørte på magefølelsen den gangen. Jeg har sagt jeg vil forlate ham og selge. Men jeg må vente til vi har bodd her et år. Han har spurt om ny sjanse. At han ikke vil være utro mer. Men er ganske sikker at før eller senere så lar han seg friste. Det verste er at han har hatt sex med andre og latt meg tro han ikke får det til. Han får det til, bare ikke med meg. Han tenner ikke på det trygge og nære, men det spennende, ulovlige. Han sier han elsker meg, men jeg har vanskelig for å tro det..... Jeg kan ikke leve i et sexløst liv. Jeg vil ha nærhet og intimitet med partneren min. Jeg trenger også å kunne stole han, noe jeg har vanskelig for. Anonymkode: d8fd5...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Hvorfor må dere vente med å selge til dere har bodd der et år? Er det pga gevinstbeskatning? Det er vel gjerne ikke så mye gevinst på så kort tid? Kanskje det heller blir tap, når en tar omkostninger med i regnestykket? Anonymkode: 154c6...c00 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må dere vente med å selge til dere har bodd der et år? Er det pga gevinstbeskatning? Det er vel gjerne ikke så mye gevinst på så kort tid? Kanskje det heller blir tap, når en tar omkostninger med i regnestykket? Anonymkode: 154c6...c00 Enig her, det er ikke sikkert det utgjør så veldig mye. Sikkert greit å sjekke det ut før dere lider dere gjennom flere måneder. Og sånn ellers, så forstår jeg det godt. Jeg har også vært i et sexløst ekteskap, der jeg var heldig om jeg fikk sex på bursdagen min (da ville han være grei 🙄). Det går ikke i lengden med mindre man synes det er helt OK. Anonymkode: 615e6...9a3
Minmia Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 Vi kjøpte et oppussingsobjekt nærmest, og har pusset opp hele. Hvis vi selger før et år må vi skatte 30% av gevinsten.
Minmia Skrevet 20. januar 2022 #5 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig her, det er ikke sikkert det utgjør så veldig mye. Sikkert greit å sjekke det ut før dere lider dere gjennom flere måneder. Og sånn ellers, så forstår jeg det godt. Jeg har også vært i et sexløst ekteskap, der jeg var heldig om jeg fikk sex på bursdagen min (da ville han være grei 🙄). Det går ikke i lengden med mindre man synes det er helt OK. Anonymkode: 615e6...9a3 Gikk du fra ham? Vi har det greit sammen nå. Men jeg lider av mangel på intimitet og tillit. Har vurdert å ha sex med andre jeg også.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #6 Skrevet 20. januar 2022 Minmia skrev (27 minutter siden): Vi kjøpte et oppussingsobjekt nærmest, og har pusset opp hele. Hvis vi selger før et år må vi skatte 30% av gevinsten. Kan ikke en flytte ut i påvente av at det har gått ett år? Dere kan mest sannsynlig få avdragsfrihet på lånet når det gjelder samlivsbrudd. Da er det lettere for en å leie seg et sted. Det gjorde jeg og eksen. Minmia skrev (24 minutter siden): Gikk du fra ham? Vi har det greit sammen nå. Men jeg lider av mangel på intimitet og tillit. Har vurdert å ha sex med andre jeg også. Ja, jeg gikk. Det var helt uaktuelt for meg å leve sånn, og jeg er heller ikke en som er utro. Så da avsluttet jeg det like greit. Anonymkode: 615e6...9a3
ClausSaus Skrevet 20. januar 2022 #7 Skrevet 20. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei. Jeg har vært sammen med samboeren min i omtrent 2 1/2 år nå. Etter ca. et år inn i forholdet sluttet vi å ha sex fordi han fikk det ikke til lenger. Etter lang tid kom han seg endelig til legen. Han sa han hadde lite testosteron. En lang historie kort; jeg gikk et år og trodde han var impotent eller lignende. Hele tiden hadde jeg en dårlig magefølelse, det var flere ting som ikke stemte. Jeg begynte å finne vigara (Kamara) i bukselommer og skuffer, enda vi fremdeles ikke hadde sex. Jeg tok det opp med ham, men han beskyldte meg for å snoke i tingene hans og sa han solgte Kamara til en kompis. I sommer oppdaget jeg et navn på tlf. hans som stadig dukket opp. Jeg tok på meg rollen som FBI og fant ut at han hadde et av og på utroskapsforhold til en annen kvinne. Jeg snakket med denne kvinnen og fikk tilsendt bilder av meldinger ol. Han innrømmet deler av det, (men jeg vet at han har løyet om mye også). Rett etter hadde han på nytt kontakt med denne kvinnen, og sendte bla. dickpics av seg selv til henne. Igjen gav jeg han en sjanse siden vi nettopp hadde kjøpt hus sammen og var midt i oppussing. Nok en lang historie kort; jeg fersket han senere i å være på Tinder. Nå sitter jeg her med hus, men fremdeles ingen sex. Det har gått 1 1/2 år siden sist! Jeg angrer på at jeg ikke hørte på magefølelsen den gangen. Jeg har sagt jeg vil forlate ham og selge. Men jeg må vente til vi har bodd her et år. Han har spurt om ny sjanse. At han ikke vil være utro mer. Men er ganske sikker at før eller senere så lar han seg friste. Det verste er at han har hatt sex med andre og latt meg tro han ikke får det til. Han får det til, bare ikke med meg. Han tenner ikke på det trygge og nære, men det spennende, ulovlige. Han sier han elsker meg, men jeg har vanskelig for å tro det..... Jeg kan ikke leve i et sexløst liv. Jeg vil ha nærhet og intimitet med partneren min. Jeg trenger også å kunne stole han, noe jeg har vanskelig for. Anonymkode: d8fd5...bbe Dette er et tilfelle jeg har omtalt i et tidligere innlegg: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1547162-når-har-man-egentlig-lov-å-være-utro/?do=findComment&comment=29086273 Dersom det er slik som du beskriver, og dere ikke kan gjøre opp felles bo ennå, bør du i alle tilfelle gi ham ultimatumet jeg beskriver. Men du bør også komme deg ut av forholdet snarest mulig. En som avviser den man er sammen med og samtidig er utro, og så til alt overmål fortsetter avvisningen etterpå, er ikke normal i hodet sitt. Det er svært lite sannsynlig at dette noen gang blir bra. Endret 20. januar 2022 av ClausSaus 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #8 Skrevet 20. januar 2022 Selg og kom deg unna han. Før han klarer å overtale deg til å bli ennå lengre i løgnene hans. Anonymkode: 22776...71b 1
Minmia Skrevet 21. januar 2022 #9 Skrevet 21. januar 2022 ClausSaus skrev (15 timer siden): Dette er et tilfelle jeg har omtalt i et tidligere innlegg: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1547162-når-har-man-egentlig-lov-å-være-utro/?do=findComment&comment=29086273 Dersom det er slik som du beskriver, og dere ikke kan gjøre opp felles bo ennå, bør du i alle tilfelle gi ham ultimatumet jeg beskriver. Men du bør også komme deg ut av forholdet snarest mulig. En som avviser den man er sammen med og samtidig er utro, og så til alt overmål fortsetter avvisningen etterpå, er ikke normal i hodet sitt. Det er svært lite sannsynlig at dette noen gang blir bra. Det er det jeg tenker også. Føler ikke jeg har noe valg her. Vi kan ha det så bra på alle andre mulige måter, men uten sex og tillit er det dømt til å bli et mislykket forhold. 2
Minmia Skrevet 21. januar 2022 #10 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Selg og kom deg unna han. Før han klarer å overtale deg til å bli ennå lengre i løgnene hans. Anonymkode: 22776...71b Ja, det er nok eneste løsningen her...
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #11 Skrevet 21. januar 2022 Virker som om manglende sexliv bare er et lite kapittel blant mange, i den store boken om hvorfor du burde holde deg unna han her. Anonymkode: 47d28...155 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå