Gå til innhold

barn

Gjest jeanette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg Jeanette?

Har du flere barn. Uansett hvor mange barn du har, så har du et for lite. (så lenge du har mistet et mener jeg.

Må være tøft for dine foreldre å miste to barnebarn. Leste en annen plass her inne at søstera de hadde mistet for et par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeanette

takk for innlegget.har vært tøft men livet må bare gå videre. har ikke fler barn men er på vei med ett så det blir jo en glede i sorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg leste i se og hør i fjor en gang, om ei som mistet sin datter. Jenta var nesten 2 år. Jenta var født med mange funksjonshemninger. Jeg tror de var fra Østlandet, men er ikke sikker.

Du vet du kan starte dagbok her inne. Ser at du er ganske ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeanette, vet ikke hvor du bor, men i Oslo finnes noe som heter Fransiskushjelpen. De har mange forskjellige sorggrupper, inndelt etter hva man har opplevd. Jeg kjenner noen som har vært med og fått god hjelp.

Ellers går det an å ta kontakt med den lokale kirken og spørre der. Enten har de noe selv, eller vet hvor du kan henvende deg.

Det er så viktig at du får noen å snakke med - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å søke en sorggruppe i virkeligheten, og ikke bare på nett.

Mistet datteren min for ti og et halvt år siden og begynte i sorggruppe fem måneder etterpå. Gikk der i fire måneder, og det hjalp veldig!!

Vi var mange damer, og noen menn (som var med damene sine) som snakket om barna våre, og utvekslet historier og opplevelser.

Det hjalp meg til å innse at jeg aldri ville komme over det enorme tapet, men at jeg kunne jobbe meg gjennom det og komme ut helskinnet på den andre siden.

Det var godt å gå der og fortelle om hvordan jeg hadde det, og få høre at det var heeeelt normalt. Noen ganger trodde jeg jo at jeg var helt sprø, mens de kunne fortelle meg at de hadde hatt det akkurat likt. :-)

Du har min medfølelse i sorgen din.

Mvh

Leyla, i.i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si at du kan ta kontakt med sykehuset der datteren din ble født, og høre om de kan anbefale en sorggruppe til deg.

Leyla i.i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

Har du vært på englesiden.com?

Eller vi som har et barn for lite?

Sistnevnte har nettside, er ikke sikker på hva adressa er, men søk på Eniro så finner du det der.

Håper du får den hjelpen du har behov for. :klem:

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest

Det er en sorg du må igjennom. Gi deg selv tid.

Håper du får den hjelpen fra sorggrupper du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
hei er også glad i barn.jeg og samboeren har to jenter men ønsker fler.hvor mange barn man får må være opp til vært enkelt par :)

Godt du har to jenter fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...