Gå til innhold

Notorisk utro, nekter for det og fortsetter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på vei ut av forholdet som avsluttes på den styggeste måten det kan være mulig. Han sørget for å brenne alle broer. 

Jeg har blitt henvendt til Krisesentret for psykisk manipulasjon og mishandling. Jeg hater livet mitt akkurat nå. 

:( 

Anonymkode: 9a6f4...7de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra nå av må du jobbe deg oppover. Lykke til. 

Anonymkode: e3677...100

• Liker 3
Skrevet

Jeg sender deg masse styrkeklemmer ❤️❤️❤️

Håper du har masse gode folk rundt deg nå.

Husk at det var han som gjorde deg syk, og selv om det er vanskelig å se det nå som du fortsatt elsker han, så vil det være lettere for deg å få det bra når han er borte fysisk fra livet ditt. Det vil ta tid, og det vil gjøre vondt. Håper du vil få god hjelp til å få vekk giften han har etterlatt seg inni deg ❤️

Anonymkode: f20a1...73f

• Liker 5
Skrevet

Den eneste veien er opp og frem! 💪Du har tatt et godt valg, vær sterk og fokuser på ditt eget ve og vell fremover :hug:

Anonymkode: 2f355...0c1

• Liker 2
Skrevet

For et svin han er. Æsj!

Anonymkode: 666bc...d45

• Liker 2
Skrevet

Narsissist, uten tvil.

Anonymkode: 88292...d58

• Liker 3
Skrevet

Vær trygg på at du nå har tatt den rette beslutningen. Et menneske som uten å tenke seg om kan behandle deg så dårlig, er ikke er menneske du har behov for å ha i livet ditt. Jeg gikk gjennom et forferdelig smertefullt brudd for litt over et år siden da jeg oppdaget at hun jeg var gift med, hadde to små barn med og vært sammen med i nesten 10 år bedro meg. Det er noen spørsmål jeg har fått svar på, noen jeg aldri kommer til å få svar på og noen jeg ikke vil ha svar på. Jobben med å bygge seg selv opp igjen etter slikt svik og bedrag er ekstremt tung men også utviklende.

Anonymkode: 8ca61...799

• Liker 4
Skrevet

Tusen takk for svar, støtte og forståelse alle sammen.❤️❤️❤️❤️Det varmer å lese. Det hjelper virkelig med trøstende ord. 

Jeg har første samtale time med Krisesentret imorgen tidlig. Min fastlege informere at de hjelper deg selv om du ikke trenger å legges inn der. 

ts 

Anonymkode: c21fa...9d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg sender deg masse styrkeklemmer ❤️❤️❤️

Håper du har masse gode folk rundt deg nå.

Husk at det var han som gjorde deg syk, og selv om det er vanskelig å se det nå som du fortsatt elsker han, så vil det være lettere for deg å få det bra når han er borte fysisk fra livet ditt. Det vil ta tid, og det vil gjøre vondt. Håper du vil få god hjelp til å få vekk giften han har etterlatt seg inni deg ❤️

Anonymkode: f20a1...73f

Tusen takk❤️ Jeg har heldigvis en støttende familie. 

Han er borte fysisk fra livet mitt siden jeg ikke bor hos han mer.

Jeg er så langt nede akkurat nå. :( 

Jeg har så mange spørsmål på hva jeg har gjort galt og kunne gjort bedre for at han skulle bli fornøyd og se på meg som en han faktisk ønsket sitt liv med. Jeg føler at det var noe han i utgangspunktet ønsket, men at jeg ødela det underveis. Utroskapen med utrolig mange antall forskjellige damer og menn har pågått under hele vårt forhold så akkurat den har jeg sluttet å ta skylden for. 

ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fra nå av må du jobbe deg oppover. Lykke til. 

Anonymkode: e3677...100

Mange takk❤️

ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Den eneste veien er opp og frem! 💪Du har tatt et godt valg, vær sterk og fokuser på ditt eget ve og vell fremover :hug:

Anonymkode: 2f355...0c1

Når det først er over så er det ingen vei tilbake. Der er jeg prinsipp drevet. Den eneste veien er opp ja. Det kan ikke bli noe verre nå. 

ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Narsissist, uten tvil.

Anonymkode: 88292...d58

Wow. 

Jeg måtte slå opp hva det vil si. Det er helt ekstremt hvordan han treffer på tilnærmet alle punkter i denne artikkelen. Det var som å lese en tekst som beskriver han som person. Dette er ikke det første forholdet han har ødelagt. Nå forstår jeg hvorfor.

Alt stemte utenom narkotika. Der vil han ikke ruinere sin sosiale status og trer heller til drinker i skyggen.   

https://sml.snl.no/narsissistisk_personlighetsforstyrrelse

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

❤️Jeg har så mange spørsmål på hva jeg har gjort galt og kunne gjort bedre

Vær trygg på en ting: det var ingenting du kunne gjort annerledes, dette er et gjennomgående mønster i hans oppførsel. Han gikk inn for å lure deg og bedra deg. Uansett hvor "flink" kjæreste du hadde vært hadde han valgt å være utro. Han valgte å være utro. Og han synes antakeligvis ikke det var et spesielt vanskelig valg å ta, en gang. Det har heldigvis ingenting med deg å gjøre.

Anonymkode: 8ca61...799

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tusen takk❤️ Jeg har heldigvis en støttende familie. 

Han er borte fysisk fra livet mitt siden jeg ikke bor hos han mer.

Jeg er så langt nede akkurat nå. :( 

Jeg har så mange spørsmål på hva jeg har gjort galt og kunne gjort bedre for at han skulle bli fornøyd og se på meg som en han faktisk ønsket sitt liv med. Jeg føler at det var noe han i utgangspunktet ønsket, men at jeg ødela det underveis. Utroskapen med utrolig mange antall forskjellige damer og menn har pågått under hele vårt forhold så akkurat den har jeg sluttet å ta skylden for. 

ts 

Han høres ut som eksen min, en narsissistisk, dyssosial kødd. Godt du kom deg vekk! Ta vare på deg selv og bygg deg opp igjen❤️

Anonymkode: 633ca...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...